| کد خبر: 261081 |

افزایش ۲۵ درصدی پروازهای فرودگاه اهواز در اربعین

ظرفیت پروازهای داخلی فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز برای سفر زائران حسینی افزایش یافته است.

تین نیوز

مدیر کل فرودگاه‌های استان خوزستان از افزایش ۲۵ درصدی پروازهای فرودگاه بین المللی شهید سپهبد قاسم سلیمانی اهواز در اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش تین نیوز از وزارت راه و شهرسازی،  سید مهدی رزاز مدیر کل فرودگاه های استان خوزستان گفت: هجدهمین پرواز زائران پاکستانی از مبدا چابهار و زاهدان وارد فرودگاه بین‌المللی شهید سپهبد قاسم سلیمانی اهواز شد.

رزاز اظهار کرد: تا کنون ۵ هزار و ۶۰۰ زائر پاکستانی در قالب ۱۸ پرواز از طریق فرودگاه بین‌ المللی شهید سپهبد قاسم سلیمانی اهواز برای حضور در مراسم اربعین حسینی وارد شده اند که طبق اعلام ستاد اربعین احتمالا این تعداد به ۱۰ هزار نفر نیز خواهد رسید.

وی افزود: ظرفیت پروازهای داخلی فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز برای سفر زائران حسینی به استان تا ۲۵ درصد افزایش یافته است.

رزاز بیان کرد: افزایش ظرفیت پروازهای این فرودگاه به ویژه در مسیرهای تهران مشهد، اصفهان و شیراز به دلیل تردد زائران سید الشهدا از این استان‌ها به خوزستان افزایش یافته است.

وی گفت: فرودگاه اهواز ۲ موکب در ترمینال پرواز های داخلی و محوطه فرودگاه اهواز می‌باشد که برای استقبال و پذیرایی از زائران دایرشده است .

به گزارش روابط عمومی فرودگاه اهواز مدیر کل فرودگاه های خوزستان بیان کرد: با معاونت عمرانی استاندار خوزستان هماهنگی‌های لازم انجام شده تا وسیله نقلیه در اختیار زائران از فرودگاه اهواز تا مرز چذابه گذاشته شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.