| کد خبر: 269334 |

◄ آخرین قیمت کامیون های سنگین در خودروسازی مشهور ایران

تولید کامیون های سنگین در ایران خودرو دیزل طی بهمن ماه 1402 کاهش یافته است. در مقابل تولید کامیون های سبک در این شرکت طی دومین ماه زمستان با افزایش مواجه شده است.

تین نیوز

تولید کامیون های سنگین در ایران خودرو دیزل طی بهمن ماه 1402 کاهش یافته است. در مقابل تولید کامیون های سبک در این شرکت طی دومین ماه زمستان با افزایش مواجه شده است.

بر اساس گزارش های منتشر شده در سامانه کدال ایران خودرو دیزل در بهمن ماه امسال 1096 دستگاه کامیون سنگین تولید کرده است که نسبت به 1227 دستگاه کامیون تولید شده توسط این خودروساز در دی ماه سالجاری با افت تولید 131 دستگاه مواجه شده است.

تعداد تولید کامیون سبک نیز در این شرکت طی بهمن ماه 170 دستگاه بوده است که با توجه به تولید 41 دستگاه از این نوع خودروی تجاری در ایران خودرو دیزل، تولیدات این شرکت در کامیون سبک در بهمن ماه 1402 رشد 129 دستگاه را تجربه کرده است.

قیمت فروش کامیون های سنگین ایران خودرو دیزل بر اساس گزارش مالی ارائه شده در سامانه کدال 29 میلیارد و 631 میلیون و 26 هزار و 866 ریال بوده است. به این ترتیب کامیون های سنگین این شرکت حدودا به مبلغ 2 میلیارد و 963 میلیون تومان به فروش رسیده است.

بر اساس اعلامیه این شرکت در کدال تعداد کامیون سنگین فروش رفته در بهمن ماه 1402 بالغ بر 670 دستگاه بوده است.

شایان ذکر است ایران خودرو دیزل از ابتدای سال تا پایان بهمن ماه ۹,۶۳۲ دستگاه کامیون سنگین تولید کرده است.

شرایط پیش فروش کامیون های ایران خودرو دیزل در اسفندماه 1402

شرایط ثبت نام کامیون باری و کپرسی 1924 و 2624 ویژه اسفندماه 1402 اعلام شد. ثبت نام کامیون بنز ایران خودرو، از ساعت 10 صبح یکشنبه مورخ 20/12/1402 آغاز می شود و تا زمان تکمیل ظرفیت فروش نیز ادامه دارد.

متقاضیان خرید کامیون بنز کمپرسی 2624 با پیش پرداخت یک میلیاردو 950 میلیون تومان، می‌توانند این محصول ایران خودرو دیزل را با شاسی کمپرسی خریداری نمایند. در این طرح، قیمت نهایی خودرو نامشخص بوده و موعد تحویل نیز در هفته آخر شهریور 1403 است.

 

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.