| کد خبر: 257735 |

◄ خودروی لوکس جدید سردار آزمون و سایر بازیکنان تیم ملی را ببینید + عکس

تعدادی از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران به عنوان پاداش بازی های خوب خود در جام جهانی مجوز واردات یک خودروی خارجی را به دست آوردند و اکنون این خودروها وارد گمرک شده است.

تین نیوز

تعدادی از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران به عنوان پاداش بازی های خوب خود در جام جهانی مجوز واردات یک خودروی خارجی را به دست آوردند و اکنون این خودروها وارد گمرک شده است.

شاید تصور کنید بازیکن شاخص تیم ملی ایران یعنی سردار آزمون عاشق بنز ، بی ام و یا پورشه است اما تازه ترین خودروی سفارش داده شده توسط این بازیکن نادرستی این تصورات را نشان می دهد.

بر اساس سند گمرکی منتشر شده در فضای مجازی سردار آزمون یک رنجرور ولار سفارش داده است. در خصوص ابعاد خارجی ولار باید گفت که این خودرو دارای ابعادی بزرگتر از رنجروور ایووک و کوچک تر از رنجروور اسپرت است و به نوعی مابین این دو خودرو قرار می گیرد. همچنین سقف آن تا حدودی شیب دار است که نمایی متفاوت با سایر محصولات جگوار لندروور را برای این خودرو به ارمغان آورده است.

رنجرور ولار

موتورهای قابل انتخاب برای ولار شامل دو موتور بنزینی و ۳ موتور دیزلی هستند که همگی آنها به یک گیربکس ۸ دنده ی اتوماتیک متصل شده اند، ضمن اینکه سیستم چهارچرخ محرک پیشرفته نیز در تمامی مدل های این خودرو به صورت استاندارد وجود دارد.

خودروی سردار آزمون

موتورهای دیزلی این خودرو شامل موتور TD4 با قدرت و گشتاور به ترتیب ۱۷۷ اسب بخار و ۴۳۰ نیوتون متر، موتور SD4 با قدرت و گشتاور ۲۲۷ اسب بخار و ۵۰۰ نیوتون متر هستند که این ۲ موتور از نوع ۲ لیتری چهار سیلندر توربودیزل هستند. قوی ترین موتور دیزلی قابل سفارش بر روی این خودرو نیز موتور SDV6 است که می تواند ۲۹۶ اسب بخار قدرت را در کنار ۷۰۰ نیوتون متر گشتاور تولید کند.

موتورهای بنزینی نیز شامل یک نمونه ی ۲ لیتری چهار سیلندر توربو به قدرت ۲۴۶ اسب بخار و گشتاور ۳۶۵ نیوتون متر و یک موتور سوپرشارژر دار شش سیلندر وی شکل به قدرت ۳۷۵ اسب بخار و گشتاور ۴۵۰ نیوتون متر هستند.

امکانات استاندارد ولار شامل رینگ های ۱۸ اینچی آلومینیومی، سیستم ترمز اضطراری خودکار، دوربن دید عقب، سیستم بازیابی انرژی ترمز، حالت های رانندگی مختلف، فرمان چرمی، تودوزی نیمه چرمی و چراغ های عقب LED هستند.

در صورتی که مبلغ بیشتری را به سازنده پرداخت کنید امکاناتی از قبیل صندلی های برقی با قابلیت تنظیم در ۲۰ جهت، سرد کن صندلی، گرمکن صندلی، حافظه ی صندلی، ماساژور، چراغ های اصلی LED، سیستم صوتی حرفه ای Meridian، دوربین ۳۶۰ درجه، رادیو تلویزیون دیجیتال، تهویه ی ۴ منطقه ای، هداپ و بسیاری آپشن های دیگر را دریافت می کنید.

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.