| کد خبر: 164951 |

◄ حضور سایپا در طرح نوسازی تاکسی قطعی نیست

گفته می‌شود که به دلیل خودداری شرکت ایران‌خودرو از صدور پیش‌فاکتور برای رانندگان تاکسی شرکت‌کننده در طرح نوسازی، اتحادیه تاکسیرانی بر آن شده تا با به طور موازی با گروه خودروسازی سایپا به منظور شروع طرح وارد مذاکره شود.

تین نیوز

با به تعویق افتادن طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده از آبان‌ماه سال گذشته و  عمل نکردن گمرک جمهوری اسلامی به تعهد خود در این طرح، بیش از 7 ماه است که رانندگان تاکسی متقاضی تعویض خودرو در بلاتکلیفی هستند.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، گفته می‌شود که به دلیل خودداری شرکت ایران‌خودرو از صدور پیش‌فاکتور برای رانندگان تاکسی شرکت‌کننده در طرح نوسازی،  اتحادیه تاکسیرانی بر آن شده تا با به طور موازی با گروه خودروسازی سایپا به منظور شروع طرح وارد مذاکره شود.

یک منبع آگاه در گروه خودروسازی سایپا در این خصوص، اعلام کرد: برخی مذاکرات میان گروه خودروسازی سایپا و اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور صورت گرفته اما این مهم تا به امروز منجر به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری نشده است.

وی در ادامه سخنان خود در واکنش به استقبال دارندگان تاکسی‌های فرسوده به منظور خرید محصولات شرکت سایپا، تصریح کرد: خرید تاکسی بسته به انتخاب تاکسیرانان متفاوت است اما در بسیاری از شهرها رانندگان به خرید خودرو سواری «آریو» تمایل زیادی نشان داده‌اند.

این منبع آگاه با اشاره به درخواست خرید خودرو برلیانس و آریو از سوی سازمان تاکسیرانی، افزود: مسئولان شرکت خودروسازی سایپا در حال بررسی پیشنهاد اتحادیه و سازمان تاکسیرانی هستند و قبول یا رد آن تا به امروز مشخص نشده است.

وی خاطرنشان کرد: شرایط واگذاری خودرو برای بکارگیری در بخش تاکسیرانی قطعا براساس شرایط واگذاری  و نوع خودرو تعیین می‌شود اما خوشبختانه اقبال زیادی در میان رانندگان تاکسی برای خرید محصولات سایپا وجود دارد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.