| کد خبر: 265925 |

زیرساخت های حمل ونقل در خراسان شمالی تقویت می شود

استاندار خراسان شمالی حمل ونقل را یکی از عوامل توسعه هر استان دانست و گفت: زیرساخت های حمل و نقل در خراسان شمالی تقویت می شود.

تین نیوز

محمدرضا حسین نژاد در دیدار با انجمن های رانندگان و راهداری خراسان شمالی اظهار کرد: پیشرفت هر منطقه ای منوط به فراهم ساختن زیر ساخت ها و توجه به حوزه حمل و نقل است.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، حسین نژاد کارکنان مجموعه حمل و نقل را جزو افراد اثرگذار و یکی از ارکان پیشرفت هر منطقه دانست و افزود: حمل و نقل از ارکان توسعه هر استان است که باید به فراهم کردن بستر برای امنیت رانندگان، مسافران و باربران هم اهمیت دهند.

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه باید نیازمندی های بخش حمل و نقل رفع شود، اضافه کرد: از امکانات موجود به بهترین شکل ممکن باید استفاده کنیم.

حسین نژاد تصریح کرد: سه عامل انسان، جاده و خودرو در جاده ها باید مورد توجه قرار گرفته؛ ضمن آن که نوسازی ناوگان ها و ماشین آلات راهسازی نیز هم مورد توجه است.

وی در پی درخواست یکی از انجمن ها درخصوص پارکینگ کامیون داران بر حل مشکل پارکینگ کامیون ها تاکید کرد و دستور داد موضوع پارکینگ اجرا و در سال ۱۴۰۳ تمام شود.

محمد مشتری، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی نیز در این دیدار به اقدامات هشت ماهه این مجموعه اشاره کرد و گفت :۱۸۹ کیلومتر راه های اصلی و شریانی با ۱۱۱ میلیارد تومان روکش شد و شش نقطه حادثه خیر رفع و سیزده نقطه دیگر در دست انجام است.

وی ادامه داد: ۷۴ کیلومتر راه با اعتبار ۲۷۶ میلیارد تومان زیر سازی و آسفالت و ۱۰۰ کیلومتر بهسازی و روکش راه های روستایی انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی تاکید کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون احداث و آسفالت راه روستایی به طول ۱۴۵ کیلومتر، خرید ماشین آلات راهسازی به تعداد ۱۹ دستگاه، نصب و راه اندازی سامانه هوشمند، احداث قرارگاه پلیس انجام شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.