| کد خبر: 140701 |

امام جمعه بجنورد:

جاده دسترسی بیمارستان امام حسن(ع) بجنورد مناسب نیست

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌شمالی گفت: جاده دسترسی به بیمارستان امام حسن(ع) بجنورد نیست و می‌طلبد مسولان برای حل این مشکل اقدام فوری انجام دهند.

تین نیوز

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌شمالی گفت: جاده دسترسی به بیمارستان امام حسن(ع) بجنورد نیست و می‌طلبد مسولان برای حل این مشکل اقدام فوری انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد ٬ حجت‌الاسلام و‌المسلمین ابوالقاسم یعقوبی در حاشیه بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان تازه تاسیس امام حسن(ع) بجنورد اظهار داشت: این بیمارستان یک مجموعه کامل و مدرن آموزشی٬ درمانی و بهداشتی است که باید هر‌چه سریع‌تر تکمیل و همه بخش‌های آن برای خدمت‌رسانی به مردم آماده شود. مردم ما شایسته‌ بهترین خدمات‌اند و باید برای خدمت به این بندگان خدا از هیچ تلاشی دریغ نکرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌شمالی با اشاره به جاده نامناسب دسترسی به بیمارستان امام‌حسن(ع) بجنورد تصریح کرد: این جاده و دور بودن بیمارستان از مرکز شهر٬ اصلا زیبنده‌ این شهر و مردم آن نیست و سبب تحمیل هزینه‌های اضافی برای مردم و مراجعین می‌شود.

وی ادامه داد: امیدواریم هرچه سریع‌تر با بهسازی و تعمیر جاده مواصلاتی شاهد خدمت‌رسانی بیشتر این مجموعه عظیم پزشکی به مردم عزیز استان باشیم.

ابراهیم گلمکانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان نیز در این بازدید گفت: با ساخت و تکمیل این بیمارستان سطح خدمات درمانی و آموزشی استان ارتقاء یافته که لازم است از همه همکاران و مسئولانی که در راستای اتمام این پروژه‌ی بزرگ همکاری کردند تشکر کنیم.

گفتنی است مجموعه آموزشی٬ درمانی امام حسن(ع) بجنورد با زیربنایی بالغ بر 29 هزار مترمربع و در 9 طبقه ساخته شده است. این بیمارستان شامل بخش‌های تخصصی و فوق تخصصی است که اردیبهشت‌ماه سال جاری افتتاح شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.