| کد خبر: 266501 |

◄ امضای تفاهم نامه همکاری راهبردی بین خطوط هوایی ترکیه و ریاض

خطوط هوایی تفاهم نامه ای را برای ارائه طیف وسیعی از مزایا برای مسافرانی که بین عربستان سعودی، ترکیه و نقاط دیگر سفر می کنند، امضا کردند.

تین نیوز

خطوط هوایی تفاهم نامه ای را برای ارائه طیف وسیعی از مزایا برای مسافرانی که بین عربستان سعودی، ترکیه و نقاط دیگر سفر می کنند، امضا کردند.

به گزارش تین نیوز، مزایای استراتژیک گسترده تر این تفاهمنامه نیز در طول زنجیره ارزش شامل خدمات مرتبط با حمل و نقل هوایی، حمل و نقل و توسعه دیجیتال است.

اولین قرارداد بزرگ ریاض ایر با یک شرکت هواپیمایی خارج از عربستان سعودی و در حاشیه ICAN 2023 در ریاض امضا شد.

ریاض ایر(RX) عربستان سعودی و ترکیش ایرلاینز (TK) با یک یادداشت تفاهم همکاری استراتژیک موافقت کردند تا طیف گسترده ای از مزایای را برای مهمانانی که بین پادشاهی، ترکیه و نقاطی فراتر از ریاض و استانبول سفر می کنند، ارائه دهند.

این تفاهمنامه همچنین زمینه را برای همکاری های عمیق تر در آینده فراهم می کند. مسافران هر دو خطوط هوایی می‌توانند از طریق یک قرارداد جامع بین خطوط و اشتراک کد که به مشتریان اجازه می‌دهد به طور یکپارچه بین بخش‌هایی که توسط ریاض ایر یا ترکیش ایرلاینز اداره می‌شوند، ارتباط برقرار کرده و آن‌ها را ترکیب کنند، از شبکه جهانی هر شرکت هواپیمایی استفاده کنند.

لونت کونوکچو، مدیر ارشد سرمایه گذاری و فناوری خطوط هوایی ترکیه و تونی داگلاس، مدیرعامل ریاض ایر، در مراسمی در حاشیه رویداد مذاکرات خدمات هوایی ایکائو (ICAN 2023) که در ریاض، عربستان سعودی برگزار شد، این قرارداد را امضا کردند.

هدف هر دو شرکت هواپیمایی این است که خدمات مورد اشاره در اسرع وقت پس از شروع عملیات ریاض ایر در اواسط سال 2025 در دسترس مهمانان قرار گیرد.

مدیر ارشد سرمایه گذاری و فناوری ترکیش ایرلاینز، اظهار داشت: "ما خوشحالیم که رابطه خود را با ریاض ایر، یک بازیگر جدید آینده دار در صنعت هوانوردی آغاز می کنیم. این یادداشت تفاهم بیش از یک همکاری است. این پلی بین ترکیه و عربستان سعودی است و روابط ما را بیشتر تقویت می کند. همچنین فرصتی است تا دامنه دسترسی خود را گسترش دهیم و به مهمانان خود انتخاب ها و راحتی بیشتری ارائه دهیم. ما بر این باوریم که این همکاری نه تنها به نفع مشتریان ما خواهد بود، بلکه کمک قابل توجهی به بخش گردشگری و تجارت هر دو کشور خواهد کرد."

تونی داگلاس، مدیرعامل ریاض ایر نیز درباره این همکاری گفت: «این توافق گام بسیار مهم دیگری در تکامل ریاض ایر است، زیرا ما با بزرگترین شرکت هواپیمایی جهان بر اساس مقاصد خدماتی همکاری می کنیم. روابط نزدیک ما از طریق مرکز جهانی پیشرو در فرودگاه استانبول به حدود 130 مقصد در سراسر جهان، به ویژه در ترکیه، اروپا و قاره آمریکا، اتصال یکپارچه ایجاد خواهد کرد.

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.