| کد خبر: 26479 |

اجرای آسفالت محوطه مجتمع زائرسرای میقات الرضا(ع)

تین نیوز | مسئول نمایندگی راه و شهرسازی احمد آباد از اجرای آسفالت محوطه مجتمع زائرسرای میقات الرضا (ع) در محور قدیم مشهد ـ باغچه خبر داد.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، حسین خیرخواه با اشاره به اینکه سفر فقط طی کردن طول مسیر نیست، بلکه استفاده و لذت از امکانات رفاهی و زیبایی‌های بین راه می‌تواند تأثیر بسزایی در ایمنی سفر در طول مسیر داشته باشد، گفت : به منظور توسعه و ارتقاء سطح خدمات به مسافران و ایمنی سفر این نمایندگی با امکانات موجود در حد توان نسبت به آسفالت و مناسب سازی مجتمع‌های بین راهی اقدام می‌نماید.

وی با بیان اینکه مجتمع اقامتی میقات الرضا (ع) در محور قدیم مشهد - باغچه واقع است و هر ساله جمعیت کثیری از کاروان‌های پیاده زائرین و مسافرین از این محور عبور می‌کنند افزود: برای آسفالت محوطه این زائر سرا به ميزان 2900 متر مربع تسطیح و کوبیده، 100 متر مکعب خاکریزی و همچنین 270 تن آسفالت گرم و 2900 کیلوگرم قیر مصرف گردیده است.

مسئول نمایندگی راه و شهرسازی احمد آباد یادآور شد :این نمایندگی در طول سال به طور مستمر در همه‌ی محورها حضور فعال داشته، و طرح ایمنی محورها را در دستور کار خود قرار داده است و سعی بر آن دارد با برنامه‌ریزی‌های درازمدت و کوتاه مدت با اجرای پروژه‌هایی از قبیل روکش آسفالت، نصب علائم، خط کشی و ... شرایط بسیار مطلوبی را در زمستان برای محورهای حوزه استحفاظی ایجاد کند تا هیچ راننده و مسافری در طول زمستان در این محورها دچار مشکل نشود.

مهندس خیرخواه با اشاره به آمادگی کامل نمایندگی راه و شهرسازی احمد آباد در عملیات راهداری زمستانی سال جاری و بازدیدهای مستمر از راهدارخانه‌های تحت حوزه اظهار داشت : ذخیره‌سازی نمک به میزان کافی، تجهیز ماشین‌آلات راهداری زمستانی، هماهنگی و تعامل بسیار مطلوب با دستگاه‌های ذی‌ربط از جمله پلیس راه، هلال احمر و اورژانس و همچنین جذب اعتبارات در بخش راهداری از جمله اقدامات درخور توجه این اداره در طرح عملیات راهداری زمستانی است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.