| کد خبر: 11903 |

تخصیص ۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای ۲۰ پروژه نیمه تمام گچساران

تین نیوز | رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران گفت: 70 میلیارد ریال اعتبار برای 20 پروژه نیمه تمام راه و شهرسازی گچساران تخصیص یافت.
 
جعفر برکتی اظهار کرد: 70 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرح‌های در حال اجرای راه و شهرسازی این شهرستان اختصاص یافته است.
 
وی افزود: این اعتبار از محل اعتبارات استانی برای 20 پروژه نیمه تمام گچساران در نظر گرفته شده است.
 
رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران طرح احداث جاده کمربندی به طول هفت کیلومتر از کوی رادک تا بهشت زهرای شهر دوگنبدان، ساخت جاده روستای نیمدور، ساماندهی سیستم روشنایی پلیس راه تا روستای تلخ آبشیرین، روکش آسفالت جاده خیرآباد، احداث پل ارتباطی در روستای لیشتر و ساخت جاده مجتمع روستاهای جهادآباد را از مهم‌ترین طرح‌های در حال اجرای راه و شهرسازی این شهرستان ذکر کرد.
 
برکتی خاطرنشان کرد: جاده شیخ خواجه بیژگه در حال احداث پنج دستگاه پل دهانه دو متری بوده که حدود 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
 
وی با بیان اینکه جاده روستایی خنگ بنار فاز دوم به طول دو کیلومتر حدود 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، تصریح کرد: روکش آسفالت جاده کمربندی فاز یک با پیمانکار انعقاد قرارداد شده و در حال تجهیز کارگاه است.
 
رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران افزود: یک دستگاه پل دهانه 12 متری در منطقه مسکن مهر در حال احداث بوده و 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
 
برکتی ادامه داد: روکش آسفالت حدفاصل روستای اسپر تا روستای آرو به طول سه کیلومتر در حال اجراست.
 
وی میزان پیشرفت فیزیکی پروژه‌های در دست اجرای گچساران را بین 45 تا 90 درصد برآورد کرد.
 
رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران با اشاره به اهمیت راه‌های ارتباطی مناسب به عنوان یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌ها برای توسعه هر منطقه، اظهار کرد: امید است با جذب به موقع اعتبارات و تکمیل طرح‌های در حال اجرا بتوان شاهد بهبود ارتباط ایمن راه‌ها در این شهرستان نفت‌خیز بود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.