| کد خبر: 267417 |

ناوگان خطوط اتوبوسرانی غرب پایتخت نوسازی شد

مهدی علیزاده مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت؛ فعالیت هفدهمین شرکت اتوبوسرانی پایتخت با نام خودرو سرویس شهر به طور رسمی در خطوط غربی تهران آغاز شد.

تین نیوز

مهدی علیزاده مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت؛ فعالیت هفدهمین شرکت اتوبوسرانی پایتخت با نام خودرو سرویس شهر به طور رسمی در خطوط غربی تهران آغاز شد.

 

به گزارش تین تین نیوز به نقل از شهر، ؛ مهدی علیزاده با اعلام این خبر گفت: با دستور شهردار محترم تهران و به منظور ارتقای سطح کیفی خدمات اتوبوسرانی، طی قراردادی با شرکت خودرو سرویس شهر مقرر شد این شرکت در حوزه راهبری و ارائه خدمات حمل و نقلی در حوزه اتوبوسرانی فعالیت خود را آغاز کند.

علیزاده ادامه داد: با توافقات صورت گرفته، تعداد ۴۰۴ دستگاه اتوبوس جدید به شرکت خودرو سرویس شهر اختصاص داده شده که به تدریج و پس از انجام اقدامات اولیه وارد خطوط اتوبوسرانی می شوند.

وی با بیان اینکه در فاز اول این اقدام، ۱۱ خط اتوبوسرانی در مناطق ۲، ۵ و ۲۲، سامانه پنج در اختیار شرکت خودرو سرویس شهر قرار گرفت و در مراحل بعدی خطوط دیگری در مناطق مختلف شهر تهران تحت پوشش این شرکت قرار می گیرد، گفت: صبح امروز، تعداد ۲۰ دستگاه اتوبوس نو با اتوبوسرانان جدید در خطوط غربی پایتخت خدمات رسانی به شهروندان را آغاز کردند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با تاکید بر اینکه به طور جدی پیگیر توسعه ناوگان اتوبوسرانی از طریق نوسازی و بازسازی هستیم، خاطر نشان کرد: امیدواریم با تزریق ناوگان جدید بتوانیم خدمات بهتری به مردم عزیز تهران ارائه کنیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.