| کد خبر: 272194 |

راه اندازی کلینیک مشاوره شهری شهرداری تهران

از سوی مرکز نوسازی و تحول اداری، کلینیک مشاوره شهری شهرداری تهران راه اندازی شد

تین نیوز

از سوی مرکز نوسازی و تحول اداری، کلینیک مشاوره شهری شهرداری تهران راه اندازی شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مرکز نوسازی و تحول اداری، محمدعلی الفت پور رئیس این مرکز گفت: این اقدام در راستای اجرای سیاست اول از سیاست های دوازده گانه شهردار تهران مبنی بر مردمی سازی اداره امور شهر و با هدف تکریم ارباب رجوع، پاسخ دهی برخط، صرفه جویی در هزینه و زمان شهروندان انجام شد.

به گفته الفت پور در فاز اول و به صورت پایلوت، خبرگان و افراد متخصص از حوزه شهرسازی و معماری شناسایی شده و با در نظر گرفتن شیفت بندی روزانه، تلفن ویپ این افراد برای پاسخ دهی فعال و پاسخگوی شهروندان شد.

وی با اشاره به اینکه این طرح از نیمه دوم سال ۱۴۰۲ در دستور کار قرار گرفت، خاطرنشان کرد: حسب ارزیابی سوالات شهروندان از سوی سامانه مدیریت ۱۳۷، سایر حوزه های تخصصی شهرداری اعم از حمل و نقل و ترافیک، خدمات شهری و محیط زیست، مالی و اقتصاد شهری نیز جهت ارائه خدمات مشاوره تلفنی به شهروندان در این طرح همکاری می کنند.

الفت پور در پایان تصریح کرد: اجرای این طرح در کنار سایر پروژه های مردمی مانند به روزرسانی FAQ (سوالات متداول شهروندان) در پرتال شهرداری تهران، میزان رضایت مندی شهروندان از عملکرد سازمان و سطح آگاهی آنها از اقدامات و قوانین موجود در حوزه های تخصصی مدیریت شهری را افزایش می دهد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.