| کد خبر: 266876 |

فرماندار ری: فاز اول احداث کمربندی قلعه نو به طول ۲.۵ کیلومتر تأمین اعتبار شد

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: پس از اتمام فاز مطالعاتی و طراحی احداث کمربندی شهر قلعه نو در مسیر محور پرتردد ری - ورامین به طول ۲.۵ کیلومتر اعتبارات لازم تامین و احداث مرحله نخست این پروژه عملیاتی شد.

تین نیوز

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: پس از اتمام فاز مطالعاتی و طراحی احداث کمربندی شهر قلعه نو در مسیر محور پرتردد ری - ورامین به طول ۲/۵ کیلومتر اعتبارات لازم تامین و احداث مرحله نخست این پروژه عملیاتی شد.

 

به گزارش تین نیوز به نقل ایرنا،  روز شنبه مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری باحضور در بخش قلعه نو، ضمن بازدید از محدوده احداث کمربندی شهر قلعه نو که با حضور بشارت معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و اسحاقی بخشدار قلعه نو انجام شد، اظهار داشت: با توجه به حجم تردد بالای خودروها در محور ری ورامین و ایجاد ترافیک های سنگین در محدوده شهر قلعه نو یکی از مطالبات اصلی اهالی منطقه احداث مسیر کمربندی می باشد که با توجه به هماهنگی های صورت گرفته که در حال حاضر مطالعات تکمیلی این پروژه در دست اقدام می باشد و پس از آن فازهای طراحی و اجرا آغاز خواهد شد.

وی افزود: این پروژه توسط اداره کل راه و شهرسازی استان تهران و نظارت و حمایت فرمانداری ویژه شهرستان ری اجرا خواهد شد که در همین راستا مقرر شد در فاز اول مسیر کمربندی به طول ۲.۵ کیلومتر اجرایی و زیر بار ترافیک قرار بگیرد.

باب الحوائجی گفت: با اتمام فازهای مطالعاتی و طراحی و در راستای تأمین منابع مالی مورد نیاز اقدامات لازم برای تصویب طرح و اخذ مجوز ماده ۲۳ برای تخصیص بودجه طرح از اعتبارات ریاست جمهوری، وزارت راه و شهرسازی و منابع حاصل از ارزش افزوده فرمانداری ویژه شهرستان ری صورت خواهد پذیرفت.

فرماندار ویژه شهرستان ری بیان داشت: اجرای طرح کمربندی شهر قلعه نو یکی از مطالبات اصلی و دیرینه اهالی شریف منطقه می باشد که در صورت اجرا شهروندان شهرهای شهرری، قلعه نو، قرچک و ورامین از مزایای آن بهره مند خواهند شد. اجرای این طرح سهم بسزایی در کاهش ترافیک، مصرف سوخت و آلایندگی هوا خواهد داشت که انشاالله با تلاش و همت کلیه دستگاه های متولی به زودی شاهد آغاز عملیات اجرایی این پروژه باشیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.