| کد خبر: 269284 |

اجرایی شدن ۹۰ پروژه راهداری و ارتقای ایمنی راه ها در استان بوشهر

​مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر با بیان اینکه ۹۰ پروژه در حوزه راهداری و ارتقای ایمنی راه های مواصلاتی در استان در حال اجرا است، گفت: پروژه های اجرایی اصلاح نقاط پرحادثه در جاده های استان بوشهر تسریع یافته است.

تین نیوز

​مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر با بیان اینکه ۹۰ پروژه در حوزه راهداری و ارتقای ایمنی راه های مواصلاتی در استان در حال اجرا است، گفت: پروژه های اجرایی اصلاح نقاط پرحادثه در جاده های استان بوشهر تسریع یافته است.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، عبدالکریم اخترشناس  در نشست بررسی وضعیت حمل کالاها و محموله ها در  جاده های مواصلاتی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون 431 فقره تخلف اضافه بار کامیون ها در محورهای استان شناسایی شده، اظهار داشت: این میزان اضافه بار در مقایسه با سال گذشته 18 درصد افزایش یافته است.

وی از شناسایی 280 دستگاه کامیون و تریلی حمل بیش از ظرفیت مجاز خبر داد و بیان کرد: آن دسته از خودروها که بیش از ظرفیت مجاز حمل بار داشته اند، شناسایی و اعمال قانون شده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر، میزان اضافه حمل بار شناسایی شده را یک هزار و 309 تن دانست و خاطرنشان کرد: این میزان بار اضافی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 27 درصد افزایش داشته است.

دبیر کمیسیون ایمنی راه های استان بوشهر با بیان اینکه کنترل اضافه بار سبب جلوگیری از تخریب راه، پیشگیری از فرسودگی جاده و افزایش ایمنی تردد می شود،گفت: این محموله ها با پشتیبانی باسکول های نصب شده در پلیس راه و سامانه توزین در حال حرکت بار در محورهای مواصلاتی انجام می شود.

اخترشناس در ادامه با اشاره به ارتقا ایمنی جاده های استان بوشهر اضافه کرد: رفع مشکلات نقاط جاده ای پرحادثه در اولویت قرار گرفته و در سال جاری 5 نقطه و پیچ خطرناک ایمن سازی شده است.

وی  با بیان اینکه 90 پروژه در حوزه راهداری و ارتقای ایمنی راه های مواصلاتی در استان در حال اجرا است، گفت: اصلاح نقاط پرحادثه در جاده های استان بوشهر در اولویت و ایمن سازی جاده ها و محورهای روستایی در 2 سال گذشته ارتقا یافته است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.