| کد خبر: 266692 |

بسیج تمام ظرفیت های بنادر بوشهر برای ورود سرمایه گذاران

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: با توجه به برنامه راهبردی و اولویت دار این اداره کل برای جذب سرمایه گذاران توانمند به مجتمع بندری نگین، تمام ارکان اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر موظف به تسهیل سازی در این فرایند شدند.

تین نیوز

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: با توجه به برنامه راهبردی و اولویت دار این اداره کل برای جذب سرمایه گذاران توانمند به مجتمع بندری نگین، تمام ارکان اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر موظف به تسهیل سازی در این فرایند شدند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، محمد شکیبی نسب در نشست شورای بررسی توسعه و پیشرفت مجتمع بندری نگین اظهار کرد: با توجه به درخواست های متعدد سرمایه گذاری برای این مجتمع بندری، تمهیدات لازم برای سرعت بخشی به پروژه های زیرساختی این مجتمع و بویژه بخش باقیمانده از مسیر دسترسی مجتمع بندری نگین اندیشیده شده است.

وی بیان کرد: در بازدید انجام گرفته از کارخانه تامین کننده قطعات پل فلزی مسیر مجتمع بندری نگین در کرج، سرعت و پیشرفت آن مطلوب ارزیابی شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: مجموع قطعات باقیمانده پل فلزی مسیر دسترسی مجتمع بندری در کارخانه در حال تولید بوده که از این شمار سه قطعه آن برای حمل به مقصد بندر بوشهر بارگیری شده و بارگیری مابقی قطعات نیز پس از اتمام رنگ آمیزی منتقل خواهد شد.

شکیبی نسب ادامه داد: با اتمام مسیر ۴.۲ کیلومتری از پیمانکار پروژه خواسته شده تا فاز دوم مسیر (حدفاصل پل تا مجتمع بندری نگین) را هر چه زودتر عملیاتی کند چراکه بهره برداری کامل این مسیر از نیازهای ضروری برای استقرار و فعالیت سرمایه گذاران توانمند است.

وی یادآور شد: مجوز تامین برق، آب و فنس کشی این مجتمع بندری نیز دریافت و اکنون فرایند دریافت سایر مجوزهای آن در حال انجام است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با تاکید بر ضرورت احداث هر چه سریع تر زیرساخت های مجتمع بندری نگین عنوان کرد: این مجتمع یکی از قابلیت های مهم اشتغال زایی در استان بوشهر است که در همین راستا به سرمایه گذاری زودبازده دراین محدوده توجه ویژه ای شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.