| کد خبر: 265808 |

تخصیص ۲۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح های راهداری استان بوشهر​

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر از تخصیص ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح های راهداری استان خبر داد و گفت: ۱۶۹ پروژه راهداری در سطح استان بوشهر در دست اجرا است که بخشی از آنها دهه فجر امسال افتتاح می شود.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر از تخصیص ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح های راهداری استان خبر داد و گفت: ۱۶۹ پروژه راهداری در سطح استان بوشهر در دست اجرا است که بخشی از آنها دهه فجر امسال افتتاح می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، عبدالکریم اخترشناس با گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری با بیان اینکه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای نگهداری و حفاظت از راه های مواصلاتی برعهده دارد، اظهار داشت: ساخت راه های روستایی هم بر عهده این مجموعه است و نظارت بر پایانه بار و مسافر یکی دیگر از مأموریت های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای است.

وی ساخت و راه اندازی مجتمع های رفاهی بین جاده ای را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: 28 مجتمع خدمات رفاهی بین جاده ای در استان بوشهر در حال بهره برداری و 30 طرح دیگر در حال استعلام و ساخت است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر از اجرای طرح های راهداری خبر داد و خاطرنشان کرد: در سال جاری در حوزه راهداری 169 طرح در حال اجرا است.

اخترشناس به اعتبارات تخصیصی برای اجرا پروژه های راهداری پرداخت و خاطرنشان کرد: کل اعتبارات طرح های راهداری 2 هزار میلیارد تومان است که از محل اعتبارات استانی، ملی و مصوبات سفر رئیس جمهور تامین شده است.

وی یکی از طرح های مهم راهداری را جاده باغان به سرچشمه در شهرستان جم دانست و بیان کرد: جاده باغان به سرچشمه به طول 12 کیلومتر است که عملیات اجرایی آن 15 سال پیش آغاز و سپس متوقف شد و در دولت سیزدهم مجدا ساخت آن آغاز شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر جاده 8 کیلومتری  روستایی چریف عسلویه را از دیگر طرح ها دانست و خاطرنشان کرد: پیچ جاشک در محور شهرستان دیر از دیگر طرح ها است که مرحله نخست آن به طول سه کیلومتر در دهه فجر امسال افتتاح می شود.

اخترشناس با اشاره به آغاز ساخت پل درودگاه دشتستان در دهه فجر امسال گفت: محور ورودی جم به فیروزآباد با اعتبار 280 میلیارد تومان یکی دیگر از طرح ها است.

وی اصلاح پیچ جاده پرحادثه تحت عنوان مخازن در محور کنگان را از مصوبات دانست و بیان کرد: لایروبی بیش از یک هزار و 840 دستگاه پل و 14 هزار دهانه پل از دیگر برنامه های راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.