| کد خبر: 258163 |

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان خبر داد:

تلاش برای ایمن سازی محورهای مرکز استان بوشهر ادامه دارد

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بوشهر از نصب و تعویض بیش از ۵۰۰ عدد تابلو و علائم جهت ارتقای ایمنی راههای سطح حوزه استحفاظی مرکز استان از ابتدای سال جاری خبر داد.

تین نیوز

محمد باقر امیری رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بوشهر از نصب و تعویض بیش از ۵۰۰ عدد تابلو و علائم جهت ارتقای ایمنی راههای سطح حوزه استحفاظی مرکز استان از ابتدای سال جاری خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امیری گفت: در راستای افزایش ارتقای ایمنی و نگهداری محورهای مواصلاتی شهرستان و به منظور رفاه حال کاربران جاده ای، از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۰۰ مورد تعمیر و نصب تابلو علائم انتظامی و ترافیکی در راه های اصلی و روستایی این شهرستان انجام شده است.

امیری از لکه گیری و ترمیم ۸۰۰ متر مربع آسفالت در شهرستان خبر داد و افزود: طی فصل بهار، ️اجرای آسفالت رمپ های ورودی و خروجی روستای دهنو، ️تعمیر و اصلاح دال ۲دستگاه پل در محور ساحلی بوشهر _دلوار، ۱۰۰ کیلومتر ️تسطیح، رگلاژ و پاکسازی و ️بازسازی و جمع آوری ۵۰۰ متر گاردریل از دیگر اقدامات راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بوده است.

وی همچنین به ️اجرایی شدن دور برگردان جدید محور ساحلی به عالیشهر اشاره کرد که در راستای ارتقای ایمنی کاربران جاده ای محقق شد.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.