| کد خبر: 257123 |

نگهداری تونل های بوشهر ۵۰ میلیارد ریال هزینه دارد

مدیرکل راهداری استان بوشهر گفت: تونل های بوشهر ۵۰ میلیارد ریال هزینه دارند.

تین نیوز

عبدالکریم اخترشناس شنبه ۲۰ خرداد با اشاره به هزینه 50 میلیارد ریالی نگهداری تونل های استان بوشهر گفت: استان بوشهر دارای ۱۲ دستگاه تونل مجموعا به طول ۶۳۰۰ متر است که شامل ۷ دستگاه در بزرگراه جم-سیراف، ۲ دستگاه در محور عسلویه- لامرد، ۲ دستگاه در محور اهرم - فراشبند و یک دستگاه در بزرگراه برازجان- کنارتخته می باشد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، اخترشناس با اشاره به اینکه سالانه ۱۰ میلیارد ریال برای نگهداری روشنایی تونل های بوشهر هزینه می شود، تصریح کرد: استان بوشهر از محدود استان های است که به طور امانی با دو اکیپ ۷ نفره به تعمیرات تونل ها اقدام می کند که در مقایسه با شیوه پیمانکاری، ۴۰ میلیارد ریال صرفه جویی می شود.

مدیرکل راهداری استان بوشهر یادآور شد: با اتکا به توان نیروهای تاسیسات این اداره کل، هزینه نگهداری تونل ها یک پنجم برآوردهای پیمانکاری در حال انجام است.

به گفته وی، تعمیرات جت فن ها، رنگ آمیزی دیواره های داخل تونل، شستشوی دوره ای و تثبیت دیواره و همچنین سقف ها جهت جلوگیری از هرگونه ریزش از جمله مواردی هستند که باید در سرویس و نگهداری از تونل همه ساله به آن توجه داشت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر در پایان از تعمیرات و بهسازی دوره ای سیستم روشنایی تونل شماره ۵ محور جم به سیراف خبر داد و یادآور شد: این مهم به همت اکیپ تاسیسات اداره ایمنی راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر با کیفیت مناسب اجرایی شد و برای سایر تونل های استان هم این مهم در دستور کار است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.