| کد خبر: 267344 |

جابه‌جایی بیش از یک میلیون و ۷۱۵ هزار تن انواع کالا در ایلام

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: یک میلیون و ۷۱۵ هزار تن کالا در سال جاری از طریق ناوگان حمل و نقل در این استان جابه جا شده است.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: یک میلیون و ۷۱۵ هزار تن کالا در سال جاری از طریق ناوگان حمل و نقل در این استان جابه جا شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، سید زاهدین چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: از اول سال جاری تاکنون بیش از یک میلیون و ۷۱۵ هزار تن کالا در سال جاری از طریق ناوگان حمل و نقل در این استان جابه جا شده است.

وی اظهار کرد: این میزان حمل کالا توسط ۱۰۶ هزار و ۲۸۰ سرویس (بارنامه) جابه جا شده است.

چشمه خاور بیان کرد: سیمان، گندم و انواع مصالح ساختمانی بیشترین میزان کالاهایی بوده که در این مدت توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابه جا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام تعداد کل ناوگان باری فعال استان ایلام را سه هزار و ۸۴۶ مورد بیان کرد و یادآور شد: سالانه بیش از ۹۸ درصد جابه جایی کالا در داخل استان توسط بخش حمل و نقل جاده ای صورت می گیرد، این بخش دارای قابلیت ها و امکانات گسترده ای در سطح کشور است.

وی تاکید کرد: مردم می توانند از طریق شماره پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ و یا تلفن گویای ۱۴۱ شکایات و انتقادات خود را جهت پیگیری به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام منعکس کنند.

۵۴ شرکت حمل و نقل کالا در استان ایلام فعال است و پنج هزار و ۶۲۹ راننده نیز در بخش حمل و نقل بار در استان ایلام مشغول کار هستند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.