| کد خبر: 267219 |

رییس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی منصوب شد

وزیر راه و شهرسازی طی حکمی، محمدمهدی حیدری را به ریاست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی منصوب کرد.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی طی حکمی، محمدمهدی حیدری را به ریاست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی منصوب کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، محمدمهدی حیدری را به عنوان رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی منصوب کرد. 

در متن این حکم آمده است: با توجه تعهد، تخصص و تجربه جناب عالی، به موجب این حکم شما را به سمت رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی منصوب می نمایم.

با عنایت به مسئولیت های محوله به آن مرکز در اساسنامه و جایگاه آن در تحقق اهداف وزارت راه و شهرسازی در دولت مردمی سیزدهم انتظار می رود تا در راستای اجرایی سازی برنامه پیشنهادی اقدامات لازم با اولویت موارد ذیل معمول شود:

- ارتقای کیفیت در امور آزمایشگاهی، آموزشی و پژوهشی با همکاری تنگاتنگ با دانشگاه ها، مراکز تحقیقاتی و پژوهشگاه ی و زمینه سازی جهت یکپارچه سازی اجرای طرح های تحقیقاتی و پژوهشی راهبردی معاونت ها، سازمان ها و شرکت های تابعه وزارت متبوع با هدف جلوگیری از موازی کاری در امور پژوهشی و تحقیقاتی

- حمایت از شکل گیری بازار اقتصاد دانش بنیان در پروژه های محوله به وزارت راه و شهرسازی و تشکیل کنسرسیوم شرکت های فناوری و دانش بنیان در عرصه های مسکن، شهرسازی، حمل ونقل و زیرساخت

- بهره گیری و فعال سازی ظرفیت نخبگان، صاحب نظران و خبرگان حول موضوعات راهبردی وزارت متبوع و ارائه پیشنهادات

- آسیب شناسی و به روزرسانی استانداردها، معیارها، ضوابط و آیین نامه های علمی و فنی و اجرایی مربوط به ساختمان و مسکن با هدف حمایت ویژه از صنعتی سازی ساختمان و پیاده سازی سیستم های ساختمان سبز

- ارتقای شفافیت و تسریع در فرآیند صدور گواهینامه های مرتبط با فناوری های نوین عرصه های مسکن، شهرسازی و حمل ونقل 

در پایان این حکم آمده است: امید است با اتکال به الطاف الهی و در راستای تحقق آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و راهبردهای دولت سیزدهم و با استفاده از تمامی ظرفیت ها و استعدادهای بالقوه وزارتخانه، سازمان ها و شرکت های تابعه به منظور ایفای بهینه وظایف محوله، موفق و مؤید باشید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    بسمه تعالی
    با سلام و احترام
    عدم داشتن تخصص، تجربه ، تحصیلات مرتبط از حداقل هایی است که می توان برای یک مدیر مرکز تحقیقاتی که عمده کارکنان آن اعضای هیئت علمی می باشند، انتظار داشت. ایشان بدون داشتن علم و دانش حداقلی در زمینه طرح ها و پروژه های تحقیقاتی حوزه عمران، راه، حمل و نقل و ... چگونه می تواند در مورد امور مربوطه اظهار نظر نماید؟

  • ناشناس 0 0

    سلام
    ضمن عرض خسته نباشد به عوامل محترم تین نیوز عزیز، با توجه به پیگیری های انجام شده و شناخت از مجموعه مرکز تحقیقات، ایشان مسئول کارگزینی آن مرکز بوده و تا کنون سابقه مدیریتی در چنین سطحی را نداشته اند. مدرک تحصیلی غیر مرتبط، عدم تخصص و تجربه ایشان، می تواند آسیب های زیادی را به عنوان بازوی پژوهشی وزارت راه، به آن وزارتخانه وارد کند. با تشکر

  • ناشناس 0 0

    سلام و عرض ادب
    مقوله جوانگرایی که چند صباحی است مطرح شده، به درستی برای برخی از مسئولین تفهیم نشده که جوانگرایی توأم با شایسته سالاری، تجربه، تحصیلات مرتبط،تخصص، نخبه بودن در امور مربوطه و ... می بایست همراه باشد. نه اینکه صرفاً چون جوان است در وزاتخانه ها، سازمان ها، اصناف و در این مورد در چنین مرکز تخصصی که دارای آزمایشگاه ها و بخش های تخصصی با کارکنان و اعضای هیئت علمی متخصص در حوزه راه، مسکن و شهرسازی می باشد. به نظر اینگونه انتصابات سلیقه ای و برای تخریب جامعه علمی کشور انجام می گیرد.