| کد خبر: 259059 |

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان معرفی شد

مراسم تکریم و معارفه مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان برگزار شد و ضمن تجلیل از خدمات صادقی راد مدیر پیشین، مهرداد آهکی به عنوان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان معرفی شد.

تین نیوز
مراسم تکریم و معارفه مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان برگزار شد و ضمن تجلیل از خدمات صادقی راد مدیر پیشین، مهرداد آهکی به عنوان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان معرفی شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، قربانی مشاور ریاست سازمان در امور مطالعات راهبردی در این مراسم ضمن قدردانی از صادقی راد طی مدت تصدی مدیریت این اداره کل، برای آهکی مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان آرزوی توفیق کرد.

وی با اشاره به اهمیت استان همدان در حوزه راهداری و حمل ونقل جاده ای گفت: استان همدان یکی از محورهای ارتباطی مهم اتصال استان های غربی کشور به مرکز و همچنین محل رفت و آمد زائران اربعین است به گونه ای که ۷۰ درصد تردد زائران اربعین از این مسیر انجام می شود.
وی وضعیت راه های ارتباطی استان همدان را به لحاظ توسعه کمی و کیفی مطلوب توصیف کرد.

بر اساس این گزارش تیموری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان نیز در این مراسم گفت: در سال های گذشته در استان همدان برای رفع نقاط پرحادثه، آشکار سازی و ایمن سازی محورهای ارتباطی، اقدامات بسیار ارزنده ای انجام شده که موجب کاهش حوادث و تلفات جاده ای و انسانی شده است.

گفتنی است مهرداد آهکی که به عنوان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان منصوب شد، پیش از این در جایگاه مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه خدمت کرده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.