| کد خبر: 262700 |

صدور بیش از ۱۵۰۰ پروانه بار ترافیکی در البرز

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: در ۶ ماهه نخست امسال یک هزار و ۵۳۱ فقره پروانه عبور بارهای ترافیکی در استان صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱ درصد رشد داشته است.

تین نیوز

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: در ۶ ماهه نخست امسال یک هزار و ۵۳۱ فقره پروانه عبور بارهای ترافیکی در استان صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱ درصد رشد داشته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، میثم قدمی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز با اشاره به اینکه تمامی محموله های عبوری از سطح محورهای مواصلاتی باید از لحاظ حجم و وزن مطابق با مقررات حمل و نقل بار در راه ها باشند، اظهار کرد: بارهای ترافیکی محموله هایی هستند که از نظر ابعاد و وزن بیشتر از استانداردهای حمل بار در راه ها هستند به همین دلیل برای عبور از جاده ها باید پروانه عبور بگیرند.

وی افزود: تعیین سرعت، زمان تردد، مسیر عبوری مجاز و خودروی اسکورت از جمله الزاماتی است که حامل محموله های ترافیکی موظف به رعایت آن است.

این مسئول با اشاره به اینکه در ۶ ماهه نخست امسال یک هزار و ۵۳۱ فقره پروانه عبور بارهای ترافیکی توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز صادر شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱ درصد رشد داشته است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز یادآور شد: محموله های ترافیکی عبوری توسط کارشناسان ایمنی و ترافیک این اداره کل و گشت های راهداری سیار در راه های استان کنترل می شوند که درصورت مشاهده هرگونه تخلف در نحوه حمل، تخلفات احصا شده برای صدور حکم به کمیسیون رسیدگی به تخلفات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ارجاع داده می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.