| کد خبر: 260175 |

برنامه‌ ریزی برای برقراری دوباره پروازهای داخلی فرودگاه پیام

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت: با شرایط تحریم و فشارهای موجود، خرید هواپیمای نو برای بخش خصوصی هم بسیار دشوار است چه برسد به بخش دولتی که محدودیت های آن چند برابر است.

تین نیوز

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت: با شرایط تحریم و فشارهای موجود، خرید هواپیمای نو برای بخش خصوصی هم بسیار دشوار است چه برسد به بخش دولتی که محدودیت های آن چند برابر است.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، اکبر قنبرپور  با اشاره به اینکه امسال به جز پرواز نجف هیچ پرواز داخلی از این فرودگاه انجام نشده، اظهار کرد: بیشترین استقبال البرزی ها برای سفر به مشهد، اهواز و کیش است که برنامه ریزی لازم برای برقراری مجدد این پروازها در حال انجام است.

وی ادامه داد: برای توسعه پروازهای این فرودگاه با ۱۰ مدیر ایرلاین جلساتی برگزار شده که امیدواریم که نتایج خوبی حاصل شود.

وی در پاسخ به اینکه برای ایام اربعین پروازهای این فرودگاه به سمت نجف به چه شکل خواهد بود، گفت: هنوز سهمیه فرودگاه ها اعلام نشده و هر زمان مشخص شد اطلاع رسانی لازم صورت می گیرد.

قنبرپور در ادامه به وعده خرید یک فروند هواپیما که از مدتی قبل مطرح شده، توضیح داد: خوشبختانه منابع لازم برای خرید این هواپیما تامین شده ولی باید بپذیریم در شرایط موجود و با محدودیت هایی که داریم خرید هواپیما برای بخش دولتی با مشکلات زیادی همراه است.

وی با تاکید بر اینکه این هواپیما نو نیست، افزود: با شرایط تحریم و فشارهای موجود، خرید هواپیمای نو برای بخش خصوصی هم بسیار دشوار است چه برسد به بخش دولتی که محدودیت های آن چند برابر است.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در بخش دیگری از صحبت های خود به سانحه سقوط یک فروند هواپیمای فوق سبک در روزهای گذشته اشاره کرد و گفت: مسئول تایید ایمنی باندهای فرودگاهی، سازمان هواپیمایی کشور است و تا زمانی که این مجموعه تشخیص به ناایمن بودن مسیر پروازی فرودگاهی را ندهد، اظهار نظرها در این مورد شخصی است و پایه کارشناسی ندارد.

وی در پایان به وضعیت صادرات این فرودگاه هم اشاره کرد و گفت: سال گذشته ۲۰۱ میلیون تن صادرات از این فرودگاه انجام شده که ارزش تقریبی ۲۰۶ میلیون دلار داشته است و در صددیم سهم صادرات از این فرودگاه را افزایش دهیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.