| کد خبر: 241386 |

قاچاق خودرو‌ با گذر موقت

فرمانده انتظامی استان البرز از انهدام باند قاچاق خودرو‌های لوکس به ارزش ۷۰۰ میلیارد ریال تحت عنوان گذر موقت در البرز خبر داد.

تین نیوز

فرمانده انتظامی استان البرز از انهدام باند قاچاق خودرو‌های لوکس به ارزش ۷۰۰ میلیارد ریال تحت عنوان گذر موقت در البرز خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سردار عباسعلی محمدیان در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی تردد خودرو‌های لوکس با پلاک جعلی در سطح شهر، به منظور شناسایی و مقابله با قاچاق کلان و سازمان یافته، شناسایی و انهدام عناصر اصلی قاچاق خودرو‌های لوکس در دستورکار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان البرز افزود: با اقدامات پلیسی ماموران یک دستگاه خودرو لکسوس در استان البرز توقیف و در بررسی‌ها مشخص شد پلاک خودرو جعلی و شماره پلاک فاقد اصالت است که در بازجویی‌ها متهم اعتراف کرد خودرو توسط فردی به وی فروخته شده است.

سردار محمدیان گفت: در ادامه ماموران با تلاش شبانه روزی و اقدامات پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری متهم در شهرکرج شده و با هماهنگی مقام قضایی از منزل متهم بازرسی به عمل آمد که تعدادی آلات و ادوات مرتبط با جعل پلاک و کارت جعلی بازرسی کل کشور از وی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان البرز بیان کرد: در بازجویی‌های انجام شده متهم اعتراف کرد با همدستی فرد دیگری در خارج از کشور اقدام به واردات خودرو تحت عنوان گذر موقت کرده و پس از جعل پلاک، خودرو‌ها را در داخل کشور به مشتریان خود می‌فروختند.

وی افزود: در مجموع ۹ دستگاه خودروی لوکس در مدل‌های بنز و لکسوس به ارزش تقریبی ۷۰۰ میلیارد ریال در شهر‌های مختلف از جمله اصفهان و خوزستان، یکی پس از دیگری شناسایی و کشف شد که همگی به استان البرز منتقل شدند.

این مقام انتظامی با بیان این که در این جرم سازمان یافته در مجموع ۴ نفر با عناوین متعدد مجرمانه جعل و قاچاق در استان البرز و دیگر استان‌ها دستگیر شدند گفت: پلیس مقتدرانه با هرگونه اخلال در نظام اقتصادی برخورد می‌کند و اجازه کوچک‌ترین تحرکی به سوءاستفاده کنندگان نخواهد داد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری صداوسیما

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.