| کد خبر: 267357 |

◄ خراسان جنوبی برتر در تخصیص و واگذاری زمین به متقاضیان

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: خراسان جنوبی حائز رتبه‌های اول و دوم کشوری در تخصیص پروژه و واگذاری زمین شد.

تین نیوز

بیرجند| مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی از کسب رتبه‌های اول و دوم کشوری در تخصیص پروژه و واگذاری زمین انفرادی به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن و قانون جوانی جمعیت خبر داد.

به گزارش تین نیوز ، میرمحمد مودی اظهار داشت: براساس آخرین ارزیابی‌های انجام شده، خراسان جنوبی رتبه اول طرح نهضت ملی مسکن در تخصیص پروژه به واجدین شرایط را کسب کرده است.

وی بیان داشت: همچنین در واگذاری زمین انفرادی به واجدین شرایط طرح نهضت ملی مسکن و قانون جوانی جمعیت نیز رتبه دوم کشوری راه به دست آورده‌ایم.

مودی با اشاره به طرح نوسازی بافت‌های فرسوده اذعان داشت: بر اساس اعلام شرکت بازآفرینی شهری ایران ۱۵۰ پروانه ساختمانی در بازسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده شهری در سطح استان طی دو ماه گذشته توسط شهرداری‌ها صادر شده است.

وی افزود: تا آذرماه سه هزار و  ۸۷۰ هکتار برای هشت هزار واحد زمین تامین شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی همچنین گفت: ۴۷ سایت آماده‌سازی در سطح استان داریم که ۳۹ سایت دارای طرح تفکیکی و  ۳۸ سایت دارای طرح آماده سازی است.

مودی اذعان داشت: از این تعداد ۲۸ سایت دارای قرارداد با شهرداری‌های استان ۲ سایت قرارداد با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ۹ سایت  قرارداد با موسسه بسیج دارد.

وی به آخرین وضعیت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان اشاره کرد و گفت: ۱۱۶ هزار و ۷۸۵ نفر متقاضی نهضت ملی مسکن در این استان ثبت‌‌نام کردند که از این تعداد ۴۰ هزار و ۹۷ نفر تایید نهایی شده و برای تعداد ۲۴ هزار و ۲۹ واحد پروژه تعریف شده و ۲۱ هزار و ۸۳۸ واحد تخصیص پروژه یافته است.

مودی افزود: تاکنون برای ۱۹ هزار و ۵۷۶ واحد مسکونی پروانه ساختمانی صادر شده که از این تعداد ۱۱ هزار و ۳۰۹ واحد به مرحله اتمام فونداسیون، هفت هزار و ۴۸۹ واحد مرحله اتمام اسکلت و سقف، سه هزار و ۸۷۶ واحد مرحله اتمام سفت کاری، هزار و ۸۴۴دواحد به مرحله اتمام نازک کاری و ۹۵۳ واحد به مرحله اتمام عملیات ساختمانی رسیده‌ است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.