| کد خبر: 261544 |

زیرگذر پربحث میدان امام علی ارومیه احداث می شود

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: لایحه احداث زیرگذر میدان امام علی(ع) که از سوی شهردار ارومیه ارائه شده بود، پس از بحث و بررسی در صحن شورای اسلامی شهر با رای موافق اعضا شورا تصویب شد.

تین نیوز

علی مصطفی زاده با اشاره به تصویب لایحه احداث زیرگذر میدان امام علی (ع) در جلسه فوق العاده صحن شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد: لایحه احداث این زیرگذر که از سوی شهردار ارومیه ارائه شده بود، پس از بحث و بررسی در صحن شورای اسلامی شهر با رأی موافق اعضای شورا تصویب شد.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، مصطفی زاده طول زیرگذر میدان امام علی (ع) را ۴۱۰ متر و عرض آن را ۱۶/۳۰ متر اعلام کرد و افزود: هزینه احداث این زیرگذر بالای ۸۰ میلیارد تومان و مدت زمان اجرای آن نیز ۶ ماه کاری پیش بینی شده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: احداث زیرگذر میدان امام علی (ع) که به تأیید کمیته تطبیق فرمانداری ارومیه نیز رسید از سمت خیابان عدالت (آزادگان ۲) به سمت خیابان عدالت (چهار راه شورا - دانشکده) احداث خواهد شد و در روزهای آینده از طریق سامانه ستاد جهت انتخاب پیمانکار به مناقصه گذاشته خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه معضل ترافیک شهروندان را آزار می دهد، ادامه داد: وضعیت ترافیک خیابان های هسته مرکزی شهر و برخی از خیابان های دیگر با توجه به انباشت کارهای بر زمین مانده از سالیان گذشته غیر قابل تحمل شده است.

مصطفی زاده با اشاره به برنامه ریزی اعضای شورای شهر و شهردار ارومیه برای نوسازی سیستم حمل و نقل عمومی، ارتقا فرهنگ ترافیکی، نصب دوربین های کنترل ترافیک، انجام اصلاحات هندسی، تمرکززدایی مراکز اداری، خدماتی و پزشکی از هسته ی مرکزی شهر تصریح کرد: امیدواریم با اجرای برنامه های پیش بینی شده برای حل معضل ترافیک به خواسته های به حق مردم ارومیه پاسخ مناسبی داده باشیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • رحمان 0 0

    مشکل ترافیک با اینا حل نمیشه مشکل با اتمام کمربندی دوم حل میشه ولی متأسفانه اصلا بحثی در مورد آن نیشود

  • ناشناس 0 0

    زیر گذر آذربایجان تمام کنید امام علی بماند برای بعد

  • خلیل 1 0

    با توجه به فاصله کم این گذر گاه احداثی با چهارراه شورا ،این نیز همانند چهار راه مخابرات خود باعث ایجاد ترافیک سنگین خواهد شد .سرعت ماشینهای خروجی از این زیر گذر موجب انباشت انها پشت چراغ قرمز شورا شده و همانند زیر گذر چهاررا دانشکده به برق ،طول ترافیک به میدان امام علی خواهد کشید .لذا وجود چراغ قرمز در جنب بیمارستان اذر بایجان فرستی برای تخلیه ماشین ها در چهار راه شوراست .مکر اینکه این روان سازی در چهار راهای مسیر نیز میسر شود .

  • امیرحسین 0 0

    پل آذربایجان داره آثار باستانی میشه اینقدر طول کشید مثلا ورودی شهر هست اون رو تموم کنید طرح جددید پیش کش درضمن ترافیک چهارراه مخابرات خیلی واحبتر وشدیدتر هست درضمن ۶ماه میکیدمیشه ۶سال این خودش ترافیک رو صدبرابرمیکنه

  • ژیلا ایمانی 1 0

    با توجه به ترافیک موجود چهارراه مخابرات اولویت بیشتری دارد برای ایجاد پل و رفع ترافیک

  • همشهری 1 0

    تاوقتیدمردم ارومیه فرهنگ رانندگی کردن را یاد نگیرند . این ترافیک های بیخود ادامه داره . خانم یا آقای مثلا راننده .برای دور برگردان نباید کل عرض خیابان را بچرخی . فقط ازیک لاین استفاده کن. به چراغهای زیر سپر مه شکن میگن . یعنی برای زمانی که مه هست روشن شود. برای خوشگلی ماشین نیست . نور پایین هم نیست. قلل ورود به اصلی باید توقف کنی . قبل از خروج از پارک از آینه استفاده کن . حق تقدم با ماشین داخل میدان است . مثل گوسفند نیا تو میدان.