| کد خبر: 84044 |

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی خبر داد

◄ رشد ۱۴ درصدی سرویس‌دهی به مسافران نوروزی

تین‌نیوز| طبق آمارهای ارائه‌ شده از شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، تعداد ۱۴ هزار و ۶۱۴ نشست‌وبرخاست داخلی و خارجی در بازه زمانی ۲۵ اسفند تا ۱۲ فروردین انجام‌ شده است که از این میزان پروازهای داخلی ۲۳.۵ درصد و پروازهای خارجی نیز ۳ درصد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته رشد داشته است.
 
به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، رضا جعفر زاده از انجام 26 هزار و 214 پرواز و جابه‌جایی بیش از 3 میلیون 170 هزار نفر در ایام نوروز 95 خبر داد: این تعداد پرواز از فرودگاه‌های تهران و سایر شهرستان‌ها به مقاصد زیارتی و سیاحتی انجام‌شده است كه طی آن 3 میلیون و 170هزار و 949 نفر جابه‌جاشده‌اند.
 
جعفر زاده بابیان اینكه در سال گذشته از(تاریخ 94/1/15  تا تاریخ 95/1/15) با ورود 20 فروند  هواپیما  و افزایش حدود 3 هزار صندلی پرواز جابه‌جایی و سرویس‌دهی به مسافران نوروزی 14 درصد رشد داشته گفت: عملیات شرکت‌های هواپیمایی در استفاده از هواپیمای جایگزین پاسخگویی به مطالبات مردم را تا اندازه‌ای تسهیل كرده است.
 
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی كشوری همچنین در خصوص میزان رضایتمندی مسافران در این ایام گفت: امكانات فراهم‌شده از طرف شركت فرودگاه‌های كشور و اطلاع‌رسانی به مسافران پروازها  از طریق سایت‌های رسمی ارائه نرخ بلیت شرکت‌های هواپیمایی و همكاری مسافران و همت رسانه‌ها  و تلاش خبرنگاران و به‌خصوص خبرنگاران حوزه حمل‌ونقل در آگاهی بخشی به مردم در حوزه حمل‌ونقل هوایی ضریب رضایتمندی مسافران این بخش را افزایش داده است.
 
به‌گونه‌ای كه در این روزها كه روزهای پایانی پروازهای نوروزی است دفتر نظارت سازمان هواپیمایی كشوری به‌جز گزارش كنسلی و تاخیرات چند پرواز به لحاظ كاهش دید خلبان در چند فرودگاه مقصد در غرب كشور گزارش‌هایی مبنی بر جزئی‌ترین اتفاق و حادثه‌ای دریافت نكرده است.

بالاترین حجم نشست‌وبرخاست را در روزهای 27 و 28 اسفندماه 94 شاهد بوده‌ایم که تعداد آن به هزار و 942  پرواز رسیده که از این تعداد 804 پرواز آن بین‌المللی و 1138 پرواز آن داخلی بوده است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.