| کد خبر: 73573 |

رئیس هیئت مدیره شرکت عقاب افشان در گفتگو با تین نیوز:

◄ تولید پاک ترین اتوبوس شهری خاورمیانه در ایران

تین نیوز | رئیس هیئت مدیره شرکت عقاب افشان از رونمایی پاک ترین اتوبوس خاورمیانه در این شرکت با حضور مسئولان شرکت سوئدی سازنده این مدل اتوبوس خبر داد و گفت: با توجه به کیفیت برتر این اتوبوس های ساخت سوئد امیدوار هستیم برندهای چینی فاقد کیفیت جای خود را به اینگونه خودروها بدهند.
 
هادی اکبری راد در گفتگو با تین نیوز، اظهار داشت: بر اساس توافق با وزارت صنعت، معدن و تجارت جمهوری اسلامی ایران قرار است شرکت عقاب افشان به عنوان هاب منطقه‌ای اسکانیای سوئد شناخته شده و صادرات اتوبوس‌های عقاب افشان از طریق شرکت اسکانیا صورت گیرد.
 
وی با بیان اینکه این مدل اتوبوس با بهره گرفتن از استاندارد یورو 4 در تولید یکی از پاکترین اتوبوس های مورد استفاده در خاور میانه محسوب می شود، افزود: تعداد 300 دستگاه از این نوع اتوبوس به سفارش شرکت اتوبوسرانی شهر مشهد تولید و تحویل شده است. تعدادی از شهرها از جمله بندرعباس و اصفهان نیز متقاضی خرید این مدل اتوبوس هستند.
 
اکبری راد تصریح کرد: علیرغم بازدید معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران از غرفه شرکت عقاب افشان در نمایشگاه حمل و نقل و خدمات شهری اما سفارشی مبنی بر خرید اتوبوس از این شرکت به ما اعلام نشده است.
 
به گفته وی، علاقه مندی شهرداری تهران در خرید اتوبوس های چینی خلاصه شده و توجهی به خرید از محصولات ساخت داخل نشان نداده است. به همین دلیل شرکت عقاب افشان نیز تا کنون نسبت به فروش تولیدات خود به شهرداری تقاضایی ارسال نکرده است.
 
رئیس هیئت مدیره شرکت عقاب افشان با ابراز رضایت از همکاری خوب با شرکت سوئدی، اظهار داشت: قیمت تمام شده محصول هنوز نهایی نشده ولی آنچه مسلم است آنکه قیمت تمام شده آن در ایران برابر با نصف قیمت خرید خارجی آن خواهد بود.
 
وی همچنین اتوبوس جدید شهری عقاب افشان را نمونه بارز تبلور همکاری با شریک ایرانی خود خواند و گفت: با قاطعیت می‌توان گفت که این اتوبوس شهری پاک ترین اتوبوس تولید شده در منطقه خاورمیانه است. لازم به ذکر است اتوبوس جدید شرکت عقاب افشان موسوم به "پارسین" با موتور 5 سیلندر 9 لیتری توانی معادل 310 اسب بخار دارد و دارای استاندارد آلایندگی یورو 4 است.
 
بر اساس گزارش، این مدل اتوبوس دارای گیربکس این اتوبوس ZF شش سرعته اتوماتیک است. این اتوبوس 12 متر طول دارد و در آن از کولری با توان 48 کیلوواتی بهره‌گیری شده است. اتوبوس پارسین برگرفته از مدل سیتی واید اسکانیاست و محوطه کابین راننده طوری طراحی شده که راننده و مسافرین احساس راحتی بیشتری کنند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • راتتده و مالک 0 0

    کلی پول از مردم گرفتید که ۵ الی ۶ ماهه ماشین بدید به بهانه های مختلف بیش از یک ساله تحویل ندادید خوب معلومه که شهرداری گول حرفاتون را نمیخوره

  • خریدار و راننده اتوبوس 0 0

    کاملا مطلب بالا درسته شرکت بخاطر نداشتن گوا هی جدید از سازمان استاندارد تولیداتش نمره نمیشه و عدم شماره گذاری رو انداخته گردن راهور و توی قرارداد فروشش زده که شمارهگذاری بعهده شرکت نیست با توجه به موارد بالا پول یک مشت راننده رو بلوکه کرده و داره ماشین تولید میکنه برای صادرات بیش از یکساله که از من پول گرفته و قرار بوده ۶ ماهه اتوبوس بده اما هنوز تولید هم نکرده اقای هادی اکبری راد سنی ازت گذشته و اگر اعتقاد داری اون دنیا باید جوابگوی من و همانند من باشی