| کد خبر: 59805 |

تبیین چشم انداز صنعت خدمات بندری در برنامه تلویزیونی بورس با حضور مدیرعامل تایدواتر

تین نیوز | برنامه تلویزیونی بورس در ادامه بررسی صنایع بورسی برنامه جمعه شب (9 مرداد) خود را به بررسی و تبیین صنعت خدمات بندری اختصاص داده است.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی شرکت تاید واتر خاورمیانه، خدمات بندری یا پورت اپراتوری به عنوان نقطه تماس بخش بازرگانی کشور و جهان خارج از اهمیت قابل ملاحظه ای برخوردار است با توجه به اهمیت حمل و نقل دریایی در جهان کنونی شرکتهای خدمات بندری به دلیل برعهده داشتن امور راهبری بنادر دارای جایگاه مهمی هستند.

کشور ایران با برخورداری از سواحل وسیع در شمال و جنوب و تعدد بنادر از موقعیت مناسبی در بحث حمل و نقل دریایی و ترانزیت برخوردار است که استفاده از این پتانسیل جز با برخورداری از شرکتهای توانمند پورت اپراتوری ممکن نیست.شرکتهایی که بتوانند در کوتاه ترین زمان ممکن عملیات بارگیری و تخلیه انواع بارهای کانتینری ,فله,خاص و مایعات را انجام دهند.همچنین در مرحله پیش و پس از بارگیری انجام عملیات دقیق انبار داری دارای اهمیت قابل ملاحظه ای برای صادر کنندگان و وارد کنندگان کالاست.

در حال حاضر از میان شمار قابل ملاحظه شرکتهای ارایه کننده خدمات بندری دو شرکت در بازار سرمایه حضور دارند که می توانند زمینه ساز برخورداری سرمایه گذاران از مزیت سرمایه گذاری در این بخش را فراهم آورند.

این برنامه بعد از خطبه های نماز جمعه تهران پخش خواهد شد.

برنامه تلویزیونی "بورس" جمعه 9 مردادماه سال جاری در ادامه برنامه های پیشین خود، به بررسی و تحلیل صنعت "خدمات بندری" در بازار سرمایه می پردازد.

آقایان دکتر اسلامی، عضو هیات عامل، معاون امور بندری و مناطق ویژه و سرپرست معاونت امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی و مهدی اعتصام، مدیرعامل شرکت تاید واتر خاورمیانه مهمانان این برنامه هستند که نظرات خود را در خصوص وضعیت و چشم انداز صنعت خدمات بندری در بازارسرمایه مطرح می کنند.

یادآور می شود، علاقه مندان می توانند از طریق سایت برنامه به نشانیwww.studiobourse.ir اطلاعات تکمیلی و برنامه را مشاهده و از طریق سامانه پیامکی 300083961 یا صندوق پیام گیر صوتی 64084640 با این برنامه در ارتباط باشند. قسمت های پیشین این برنامه نیز از طریق سایت آپارات و همچنین سایت برنامه در دسترس علاقمندان قرار دارد

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.