| کد خبر: 55205 |

آغاز پنجاه و یکمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع هوانوردی بورژه از ۲۵ خرداد / وزیر راه و شهرسازی ایران به پاریس می‌رود

تین نیوز |  پنجاه و یکمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع هوانوردی بورژه (حومه پاریس) با ۲۲۵۰ شرکت کننده از ۱۵ تا ۲۱ ژوئن ۲۰۱۵ برگزار می‌شود که وزیر راه و شهرسازی کشورمان نیز به دعوت مسئولان وزارت حمل و نقل فرانسه در این نمایشگاه حضور خواهد داشت.
 
به گزارش تین نیوز از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، پنجاه و یکمین نمایشگاه بین المللی صنایع هوانوردی بورژه از ۱۵ تا ۲۱ ژوئن ۲۰۱۵ برگزار می شود و یک بار دیگر تمام بازیگران این صنعت جهانی درباره آخرین نوآوری‌های تکنولوژیکی این صنعت گرد هم می‌آیند.
 
۲۲۵۰ شرکت کننده با به نمایش گذاشتن موقعیت، محصولات جدید، هواپیماها و رویدادهایشان در این نمایشگاه حضور خواهند داشت. این تعداد شرکت کننده نسبت به سال ۲۰۱۳ پنج درصد افزایش را نشان می‌دهد.
 
حدود ۱۲۰ فروند از جدیدترین و خیره‌کننده‌ترین هواپیماهای غیرنظامی و نظامی دنیا امسال در این نمایشگاه به معرض نمایش گذاشته می‌شوند که بعضی از آنها نمایش پروازی روزانه خواهند داشت.
 
ایرباس در این نمایشگاه جدیدترین هواپیمای ای-۳۵۰ (A۳۵۰) خود را در مقابل رقیب خود یعنی دریم لاینر (Dreamliner) به نمایش خواهد گذاشت. هواپیمای ای-۴۰۰-ام (A۴۰۰M) ایرباس نیز که نمونه‌ای از آن اوایل ماه مه در یک پرواز آزمایشی در شهر سویا (اسپانیا) سقوط کرد و چهار کشته بر جا گذاشت پرواز نمایشی خواهد داشت.
 
بر اساس گزارش خبرگزاری فرانسه، رئیس شرکت صنایع هوایی و فضایی فرانسه گفت: شمار قابل توجهی از سفارشات تجاری ایرباس و بوئینگ در این نمایشگاه وجود خواهد داشت که نشان دهنده پویایی بازار است.
 
نمایشگاه هوایی پاریس که توسط  SIAE زیرمجموعه موسسه صنعتی هوا فضای فرانسه سازماندهی می‌شود در چهار روز ابتدایی میزبان تجار است و سه روز بعدی برای بازدید عموم برنامه ریزی شده است. این نمایشگاه از ۲۵ خرداد در بورژه پاریس افتتاح می‌شود و تا ۳۱ خرداد ادامه دارد. انتظار می‌رود ۳۱۵ هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کنند که ۱۴۰ هزار نفر از آنها از کارشناسان و متخصصان این حوزه تشکیل خواهند داد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.