| کد خبر: 48127 |

حداقل وام بلاعوض مسکن مهر پرند ۲ و حداکثر ۵میلیون تومان است

تین نیوز | عضو هیئت مدیره شرکت عمران پرند با بیان اینکه حداقل وام بلاعوض پروژه‌های مسکن مهر پرند ۲ و حداکثر آن ۵میلیون تومان است، گفت: این اقدام بر اساس درخواست هیئت مدیره و موافقت وزیر راه و شهرسازی انجام شده است.
 
سید علی‌اکبر طاهری اظهار کرد: در بحث آماده‌سازی بر اساس بخشنامه‌ دولت که به تأیید وزیر راه و شهرسازی رسید به‌پیشنهاد شرکت عمران پرند، مجمع مصوب کرد بخشی از بحث آماده‌سازی مسکن مهر را از متقاضیان دریافت نکنیم و آن را از منابع داخلی شرکت عمران پرند تأمین کنیم.
 
وی با اشاره به "نیمه دوم اسفند سال گذشته این مصوبه را از مجمع گرفتیم" تصریح کرد: حداقل وام بلاعوض 2میلیون تومان و حداکثر آن 4 تا 5میلیون تومان است، به‌عنوان مثال در پروژه فاز 6 کوزو که ارزش افزوده دارد آورده متقاضیان 2میلیون تومان کاهش می‌یابد، اما در پروژه‌ای مانند هسا که هزینه آماده‌سازی به حدود 10میلیون تومان می‌رسد متقاضیان حدود 5میلیون تومان را بابت آماده‌سازی پرداخت خواهند کرد.
 
وی با بیان اینکه وام 5میلیون تومانی (افزایش وام از 25 به 30میلیون تومان) به چند پروژه پرداخت شده است، گفت: قرارداد متمم پروژه‌های کلان با بانک در دفترخانه انجام شده و یک سری مبالغ به حساب مسدودی شرکت آمده است که بر اساس پیشرفت فیزیکی و صورت وضعیت پول در وجه پیمانکاران آزاد می‌شود.
 
عضو هیئت مدیره شرکت عمران پرند افزود: سال 94 سال خوبی برای شهر پرند است، هم اینکه وام تخصیص یافته و هم اینکه کاهش قیمت در مباحث مربوط به آماده‌سازی محقق شده است.
 
به‌گفته طاهری، وام‌های بلاعوض از محل منابع داخلی شرکت عمران پرند (فروش زمین یا تهاتر با پیمانکاران) تأمین می‌شود.
 
وی با بیان اینکه متعاقباً برای واحدهای آماده پیامک تحویل واحدها ارسال می‌شود، تصریح کرد: دستگاه‌های خدمات‌رسان وزارت نیرو و نفت باید به مسکن مهر کمک و کنتورهای آب، برق و گاز واحدهای آماده را نصب کنند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.