| کد خبر: 44709 |

عرضه بنزین و گازوئیل با استاندارد یورو چهار اتحادیه اروپا در کلان شهرها

تین نیوز |   يک مقام مسئول در شرکت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي با اشاره به عرضه روزانه 30 ميليون ليتر بنزين و گازوئيل يورو 4 در کشور ، گفت: عرضه گازوئيل اروپايي در شيراز و اهواز آغاز شد.
حسين آقايان  در تشريح جزئيات عرضه بنزين و گازوئيل با استاندارد يورو چهار اتحاديه اروپا در کلان شهرهاي کشور، گفت: هم اکنون نزديک به 10 ميليون ليتر گازوئيل يورو چهار با استاندارد اتحاديه اروپا در کلان شهرهاي کشور عرضه و توزيع مي شود.
 
 مدير تامين و توزيع شرکت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي ايران با تاکيد بر اينکه عرضه روزانه 500 هزار ليتر گازوئيل يورو چهار در شيراز آغاز شد، اظهار داشت: همچنين از يکشنبه هشتم اسفند ماه عرضه گازوئيل اروپايي در کلانشهر اهواز آغاز خواهد شد.
 
 اين مقام مسئول با تاکيد بر اينکه در مرحله اول روزانه 500 هزار ليتر گازوئيل يورو چهار در اهواز عرضه و توزيع خواهد شد، تصريح کرد: هم اکنون با اعمال يکسري تغييرات جديد در آرايش شبکه انتقال فرآورده هاي نفتي امکان عرضه گازوئي يورو چهار در اکثر کلان شهرهاي کشور فراهم شده است.
 
 آقايان با اشاره به عرضه روزنه 10 ميليون ليتر گازوئيل يورو چهار در تهران، کرج، قم، مشهد، اراک، اصفهان و اخيرا شهرهاي شيراز و اهواز، تبيين کرد: عرضه اين فرآورده نفتي به صورت کم گوگرد در ساير کلان شهرهاي کشور هم در دستور کار قرار دارد.مدير تامين و توزيع شرکت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي ايران همچنين از عرضه روزانه نزديک به 20 ميليون ليتر بنزين با استاندارد يورو چهار در سطح کلان شهرهاي کشور خبر داد و يادآور شد: علاوه بر تهران، هم اکنون در کرج، اصفهان، تبريز، اراک، قم و مشهد مقدس عرضه بنزين با استاندارد يورو چهار آغاز شده است.
 
عباس کاظمي معاون وزير نفت پيشتر گفته بود: به زودي به طور گسترده عرضه گازوئيل کم گوگرد و با استاندارد يورو چهار در دو تا سه کلان شهر ديگر همچون شيراز، اهواز و بندرعباس هم در نوبت عرضه بنزين اروپايي قرار گرفته اند.
 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.