| کد خبر: 36537 |

انتقاد شدید نماینده مجلس از تغییرات مدیریتی هواپیمایی آسمان و نقص های فنی متعدد

تین نیوز | نماینده شیراز با اشاره به بروز سانحه در پرواز دبی به لارستان در شرکت هواپیمایی آسمان،‌ گفت: این چندمین بار است که در ماه‌های اخیر پروازهای هواپیمایی آسمان دچار نقص فنی می‌شود که البته این مشکلات را در پرواز‌های تهران به زاهدان و یاسوج به تهران و موارد دیگر نیز شاهد بوده‌ایم، در پرواز دبی به لار که منجر به فرود اضطراری در فرودگاه دبی شد، شاهد ناهماهنگی توسط ناظرین و متولیان امر بودیم که منجر به بروز نقص فنی در هواپیما شد.
 
سید حسین ذوالانوار با اشاره به تغییرات مدیریتی در هواپیمایی آسمان در جنوب کشور که سبب زمین‌گیر شدن هواپیماها شده است، افزود: این شرکت در جنوب کشور باید با مدیریت صحیح به اینگونه مشکلات پایان دهد، تأخیر یا نقص فنی از یک شرکت هواپیمایی با این سابقه ارزشمند و اعتبار، قابل قبول نیست.

وی اظهار داشت: ما امیدواریم که مشکلات پروازی در کشور و به ویژه استان فارس به زودی برطرف شود، همین پرواز اخیر دبی به لارستان که خوشبختانه با تدبیر خلبان و تیم پرواز اتفاقی برای مسافری روی نداد باید عبرتی برای مدیریت بهتر باشد.
 
ذوالانوار به موفقیت دانشمندان جوان در موضوعات هسته‌ای اشاره کرد و با بیان اینکه اگر مدیران صنعت هواپیمایی، خودکفایی را مد نظر داشته باشند قطعا با تکیه بر جوانان کشور می‌توانند تمام دیوارهای تحریم را فرو بریزند، تصریح کرد: جوانان ایران اسلامی در حوزه های مختلف قله‌های افتخار را فتح کردند و در صنعت هواپیمایی نیز می‌توانند افتخار آفرین باشند.
 
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: البته این حادثه از نتایج تحریم‌های ظالمانه علیه ایران در صنعت هواپیمایی است اما مدیران صنعت هواپیمایی نیز باید همت و حمایت بیشتری از تولید قطعات داخلی داشته باشند.

وی افزود: دولت آمریکا در ادامه دشمنی خود با مردم ایران به دنبال وضع تحریم‌هایی است که مردم ما را با سختی و مشکلات بیشتر همراه سازد هر چند  مردم ما با بصیرت کافی، شرایط را درک می‌کنند و پایداری و مقاومت مردم در حوادث مختلف گواه این است که این تحریم‌ها هیچ تأثیری ندارد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.