| کد خبر: 35238 |

رئیس اتحادیه تعاونی‌های مسافربری در گفتگو با تین‌نیوز:

◄ اتهام‌تراشی نسبت به رانندگان اتوبوس، صحیح نیست

تین نیوز | رئیس اتحادیه تعاونی های مسافربری با بیان اینکه "انگ و اتهام به راننده های اتوبوس های مسافربری به منظور اعمال تغییرات در خودرو صحیح نیست" گفت: این افراد برای تهیه لوازم مورد نظر، هزینه برند اروپایی را پرداخت می کنند، در صورتی که در بازار یا کالای موجود در کارخانه، بعضا از اقلام تقلبی استفاده می شود.
 
احمدرضا عامری در گفتگو با خبرنگار تین نیوز با اشاره به نقش سازمان های متولی در تامین امنیت اتوبوس های مسافربری اظهار داشت: در ایران موسسه ای به نام استاندارد به منظور نظارت بر محصول تولیدی کارخانه ها وجود دارد اما احتمالا امکانات کافی برای انجام عملیات نظارت بر استاندارد را ندارد.
 
وی با اشاره به کیفیت لاستیک های مورد استفاده در اتوبوس ها بیان داشت: صاحب خودرو هیچ گاه امنیت خودروی 500 میلیون تا یک میلیارد تومانی خود را برای یک لاستیک غیر استاندارد و ارزان قیمت به خطر نمی اندازد.
 
عامری تصریح کرد: دو اتوبوسی که در سوانح مختلف منفجر یا واژگون شدند، هر دو دارای لاستیک های میشلن و گودیر بودند که از بهترین برندهای آمریکایی و اروپایی هستند.
 
وی با بیان اینکه "تغییراتی در خصوص افزایش نور و صدای سیستم صوتی تاثیری بر کاهش ایمنی ندارد" تاکید کرد: همواره در برابر هر اتفاق در حوزه جاده ای، همکاران و رانندگان زحمتکش را متهم می کنند در صورتی که یکی از شیوه های جلوگیری از برخی اتفاقات و اتهامات، همکاری و همفکری شرکت های تولیدکننده اتوبوس ها با کاربران است.
 
رئیس اتحادیه تعاونی های مسافربری در پایان با اشاره به نحوه همکاری سازنده و کاربر یادآور شد: تولیدکنندگان اتوبوس های مسافربری در ایران می توانند مانند تولیدکنندگان خارجی، از طریق تعامل با رانندگان و نظرسنجی، با نیازهای آنها آشنا شوند، همچنین در ازای تامین نیاز، هزینه های لازم را از مصرف کننده اخذ کنند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.