| کد خبر: 30578 |

عملیات تعریض باند فرودگاه پارس‌آباد ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

تین نیوز | مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل گفت: عملیات تعریض و توسعه پهنای باند فرودگاه پارس‌آباد در حال حاضر ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
 
فخرالدین هاشمی پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از روند اجرایی عملیات بهسازی و تعریض باند فرودگاه مرزی شهرستان پارس‌آباد اظهار کرد: فرودگاه پارس‌آباد از ابتدای سال 92 تاکنون با هدف تعریض و توسعه پهنای باند تعطیل شده و نشست و برخاست هواپیماها در آن صورت نمی‌گیرد.
 
وی تصریح کرد: در حال حاضر برای تکمیل فرودگاه پارس‌آباد 5 میلیارد تومان اعتبار جدید پیش‌بینی شده تا با اختصاص و هزینه آن روند اجرایی فرودگاه شتاب بیشتری گرفته تا بتوانیم شاهد بهره برداری هر چه سریع‌تر آن باشیم.
 
هاشمی گفت: با راه‌اندازی هرچه سریع‌تر این فرودگاه امکان نشست و برخاست هواپیماها با بدنه متوسط به ویژه فوکر 100 به وجود آمده و امکان استفاده از این فرودگاه برای صادرات محصولات مختلف فراهم آید.
 
مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل افزود: عملیات تعریض باند فرودگاه پارس‌آباد که از سال گذشته شروع شده با 60 درصد پیشرفت در حال انجام است و تلاش بر این بوده تا هرچه سریع‌تر این فرودگاه که می‌تواند آسایش مردم شمال استان را در ترددها و سفر به مرکز کشور فراهم آورد، برقرار شده و زمینه بهره‌برداری از آن به وجود آید.
 
وی از فرودگاه پارس‌آباد به عنوان دومین فرودگاه فعال استان اردبیل با سابقه دیرین یاد کرد و گفت: ما تلاش کردیم در نوسازی و بهسازی این فرودگاه پارس‌آباد به گونه‌ای کارها را به پیش ببریم تا کوچکترین تاخیر و تعلل در پروازها را شاهد نباشیم.
 
هاشمی شهرستان پارس آباد را قطب تولید محصولات زراعی، باغی و دامی دانست و بیان کرد: طرح توسعه فرودگاه پارس‌آباد باید امکان گسترش پروازها را به شهرهای مختلف فراهم آورد تا یک حرکت و زمینه خوبی را در تحولات منطقه‌ای و حتی استانی شاهد باشیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • پارس آبادی 0 0

    آقای هاشمی الان که حدود هشت ماه است که فرودگاه تعطیل است چه خللی به منطقه وارد شده است؟ بعد ما چند فروند فوکر ۱۰۰ داریم که اگر پارس آباد را گسترش دهید بیاید آنجا؟ بعد آمار مسافر شما چند تا در هفته است؟ مرد مومن باز از اون طرح های تو یاسوج دادید که؟ دره را پر کنیم! کوه را بر چینیم! زندان را جابجا کنیم! DVOR بگذاریم و… ای ساربان آهسته تر آرام جان می رود