| کد خبر: 263804 |

وضعیت درآمدی شهرداری تهران چگونه است؟

در دو سال گذشته شهرداری تهران از سقف بودجه مصوب عبور کرد، ابراز امیدواریی کرد که شهرداری در سال جاری نیز بتواند از سقف بودجه عبور کند.

تین نیوز

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران وضعیت درآمدی شهرداری تهران را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: میزان کسب درآمد نسبت به مدت زمان مشابه سال های گذشته قابل قبول است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، احمد صادقی اظهار کرد: نسبت به مدت زمان مشابه درصد تحقق درآمد قابل قبول است و از طرفی باید در نظر بگیریم که ماه هایی که درآمد شهری اوج می گیرد، ماه های پایانی سال است و منتظریم میزان درآمدها به بهترین از این میزان برسد.

وی با اعلام اینکه در فصل بهار و وصول نرخ عوارض شاهد رشد چشمگیر و قابل توجهی نسبت به گذشته هستیم، گفت: در ردیف هایی که در گزارش حساب درآمد و هزینه شهرداری تهران، میزان وصولی صفر عنوان شده بود، شهرداری اعلام کرد که اشتباه سیستمی بوده و درآمد به خزانه واریز شده که در آخرین گزارش نیز دیدیم که برخی اصلاحات انجام شده بود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران همچنین تصریح کرد: باید پیگیری های لازم را انجام دهیم که اگر این ردیف ها قابل تحقق نیست، علل بررسی شود و اگر قابل تحقق است پیگیری کنیم که چرا محقق نشده است؟

وی با اعلام اینکه در دو سال گذشته شهرداری تهران از سقف بودجه مصوب عبور کرد، ابراز امیدواریی کرد که شهرداری در سال جاری نیز بتواند از سقف بودجه عبور کند.

رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: امید است تحقق ۱۰ هزار میلیارد تومان بودجه حمل و نقل در گره گشایی از قفل ترافیکی و آلودگی هوای تهران اثرگذار باشد و درآمدها به گونه ای محقق شود که بتوانیم اولویت ها را عملیاتی کنیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.