| کد خبر: 272426 |

◄ احداث پل دوار عابر پیاده سه راه فردوسی شاهین‌ شهر

این المان شهری سازه ای منحصر به فرد در محور اصلی شهر است که علاوه بر ایجاد روحیه ای پویا و تکاپو در شهر فرصت تأمل و رصد زیبایی های بصری شاهین شهر را کاملاً ایمنی فراهم می نماید.

تین نیوز

  معاون فنی و عمرانی شهرداری شاهین شهر گفت: عملیات اجرایی احداث پل دوار عابر پیاده سه راه فردوسی شاهین شهر آغاز شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از صدای جویا ، سید رسول موسویان با اشاره به آغاز عملیات احداث پل دوار عابر پیاده در سه راه فردوسی اظهار کرد: اتصال بوستان های رازی و فردوسی، پیاده راه فردوسی و گذر فرهنگ و ادب پارسی هدف اصلی از طراحی و اجرای این پل دوار است.
 
 وی با بیان اینکه احداث این پل دوّار نه تنها ارتباط دو پارک در شمال و جنوب بلوار امام خمینی (ره) را مهیا می کند، افزود: این المان شهری سازه ای منحصر به فرد در محور اصلی شهر است که علاوه بر ایجاد روحیه ای پویا و تکاپو در شهر فرصت تأمل و رصد زیبایی های بصری شاهین شهر را کاملاً ایمنی فراهم می نماید.

پل دوار شاهین شهر

مشخصات فنی پل:

این پل دوار عابر پیاده با قطر 16 متر و ارتفاع 7 متر احداث خواهد شد و برای ساخت آن از مصالح فایبرگلاس استفاده خواهد شد. همچنین فضای سبز و آسانسور نیز برای این پل در نظر گرفته شده است.

مدت زمان اجرا:

پیش بینی می شود عملیات اجرایی این پروژه 6 ماه به طول انجامد.

هزینه احداث:

هزینه احداث این پل دوار عابر پیاده 10 میلیارد تومان برآورد شده است.

تاثیرات احداث پل:

احداث این پل دوار علاوه بر ارتقای ایمنی عبور و مرور عابرین پیاده، به زیباسازی سیما و منظر شهری و ایجاد فضایی پویا و تماشایی در شاهین شهر کمک خواهد کرد.

اهمیت این پروژه:

این پروژه به عنوان یکی از مهم ترین پروژه های عمرانی شهرداری شاهین شهر در سال جاری، مورد توجه ویژه قرار گرفته است و امید است با اتمام آن، شاهد ارتقای کیفیت زندگی شهروندان در این منطقه باشیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • علی آریانپور 2 1

    سلام
    واقعا فکر خوب و ایده فوق العاده زیبا از کارکنان شهرداری است چون واقعا همیشه این قسمت از شهر همیشه ترافیک است

  • شهبازی 5 1

    خدایی پل هوایی عطار خیلی زیبا وجالب است انشاا. درطراحی این پل هم زیبایی وامکانات بیشتر داشته باشد چون درمرکز وچشم شاهین شهر می باشد باتشکراز دست اندرکاران شهرمان وتوسعه وپیشرفتهای بیشتر شهری،،

  • ناشناس 5 2

    پاتوق خوبی میشه

  • عارف 1 3

    سلام عرض ادب زیر کذر بهتر نبود

  • ناشناس 5 4

    باسلام خدا کند به یاری حق و به کمک مسئولین ترتیبی اتخاذ کردد خط مترو از شاهین شهر به اصفهان احداث کرذد ان شاء الله

  • شهروند 1 0

    در شاهینشر در چند خیابان شلوغ وپرترافیک نیاز شدید به پل عابر پیاده دار یکی سرفردوسی یا جلوبازار خرازی ویکی دیگر جلو یاحدودای میدان شورا ویکی دیکر خیابان تنگ وباریک فرخی که مسیر چند مدارس است وسایر خیابانهای شلوغ وپرتردد وپرترافیک که شهرداری شاهینشهر باید همه جاهای شلوغ وپرتردد وپرترافیک راشناسایی کند وبرای آنها پل عابرپیاده احداث کند.

  • ابراهیم 4 2

    درود بر شما
    با ده میلیارد خیلی کارای بهتری میشه انجام داد...هدف بیشتر بمنظور زیبا سازی است تا پل عابر پیاده...نیازی نیست این همه پل دور دهید و چهار خروجی بگذارید.

  • عصبانی 1 2

    خیابون‌ها َشاهین شهر پراز جوان بیکار و فروشگاه های خوراکی پراز پیرمرد و پیرزن پراشتها که کلی خرید میکنم

  • ناشناس 2 0

    سلام بجای پل عابر خوبه اما فکری به حال فرونشستهای استان اصفهان و حومه کنید ملت در خطرند

  • Arash 4 0

    سلام
    ممنون خوبه اما کاش یه بیمارستان
    خوب و مدرن با این پول ها می ساختن چون شاهین شهر نسبت به جمعیت و امدن از شهر های مجاور برای درمان فقط گلدیس داره و این شهر بزرگ بیمارستان مجهز تر می خواست که متا سفانه فقط مجتمع تجاری ومسکونی و .......می سازن اما مردم باید پیگیر یه بیمارستان باشن.....

  • رضا 5 2


    درود به همشهری های گل، خدمتتون بگم که ما شهردار نداریم فرشته داریم
    ،وقتی که تو این خیابان ها به خصوص فضاهای سبز قدم میزنم لذت میبرم از این همه تمیزی و زیبایی شهر و مست میشم از بوی عطر این همه گل های زیبا در جای جای این شهر، امار دقیق هست که نشان میده تعداد بوته های گل در این شهر برابری میکنه با نیمی از گلهای تمام شهرهای کشور و این همه زیبایی رو مدیون این فرشته هستیم دمت گرم با غیرت که کم نمیزاری و روز به روز بدون توقف به سرعت ادامه میدی خدا قوت خدا به این شهردار عزیز سلامتی بده و طول عمر با عزت، من شخصا با 35سال سن متعهل با یک فرزند، شهروند و بزرگ شده شاهین شهرم و بیکارم با اینکه یه نابغه فنی هستم و این بیکاری به شهردار کاری نداره که دوستان عزیز میگن خیابان پر از جوان بی کار هست، شهردار کارش چیز دیگه هست و من شخصا دست این شهردار رو میبوسم که تمام بودجه رو داره هزینه زیبایی شهرمون میکنه و واقعا که شهری تمیز زیبا و رو به پیشرفت داریم تمام شهر شده گل رز خواهش میکنم اونایی که تیکه میندازن و بی احترامی میکنن و ناراضی هستن برن شهر های خوزستان رو خصوصا مسجد سلیمان رو ببینید شهری که از نفت به وجود اومده و محله هایی که سرشار از عطر و از بوی گاز های سمی هست با بهترین بودجه ای که در اختیار شهردار میزارن خداشاهده دریغ از یک بوته خار حتی هزار تومن هم خرج اون شهرنمیشه و خیلی شهرهای دیگه پس قدر این مسول عزیز و با شرف باخانواده رو که حتی من اسمش هم خدا وکیلی نمیدونم چیه رو بدونید و قدر دان باشید که کم هست چنین فداکارانی که به فکر مردم باشند، به امید روزی که همه شهرهای ایران عزیز مثل شاهین شهر تمیز وزیبا و رو به پیشرفت بشن، این نظر شخصیه من بود و قصد بی احترامی به دوستان و مسولین عزیز دیگر شهرها نبوده،و تشکر میکنم از بقیه پرسنل زحمت کش شهرداری خصوصا کارگران عزیز که نقش بزرگی در این زیبایی دارن و ارزوی سلامتی و شادی دارم براشون یا حق. آ شاه رضا

  • حمید 1 0

    سلام فکر خوبی است اما باید سر حافظ پل را احداث. میشد روبرو ترمینال اینجا بیشتر احتیاج دارد

  • ناشناس 2 0

    مهمترین نیاز شاهین شهر مترو میباشد

  • ناشناس 1 1

    خیلی کار نسنجیده ای هستش. آخه ساهین شهر که نه شلوغی داره نه مشکل عبور از خیابان نیازی به همچین کاری نداره. فقط یه خیابان فردوسی داره که بعضی وقتها یکم شلوغ میشه و فقط ماشین‌ها مشکل برای حرکت دارند نه عابران پیاده.

  • حمید حیدری 1 0

    من هر وقت به شاهین شهر سفر میکنم که به پدربزرگم سر بزنم با یک سازه ی جدید در شاهین شهر آشنا میشم

  • بابک 5 0

    درود بر شما
    کاش شهردار فکری به حال زباله های شهر بکند.
    چرا شهرداری سبد زباله بر سر کوچه ها قرار نمی دهد.
    کیسه زباله ها که سر کوچه ها قرار می گیرد توسط زباله گردها و گربه ها پاره شده و با کوچکترین نسیمی کل زباله ها در کوچه ها و شهر پخش می شوند.

  • حسن قدیری 4 0

    لطفا سیستم جمع آوری زباله را سر و سامان دهید.شهر پر از زباله شده است.سیستم جمع آوری زباله را مکانیزه کنید و یا حداقل بر سر کوچه ها سبد جمع آوری زباله قرار دهید

  • ناشناس 0 0

    سلام و درود بر خادمین ملت.
    خیلی خیلی از زحمات بی وقفه شهردار عزیز شهرمون کمال تشکر دارم.
    به نظر بنده به عنوان شخصی که سالها در این شهر زندگی کرده و در آموزش و پرورش خدمت کردم و اکنون بازنشسته هستم یه پیشنهاد جهت رفاه حال دانش آموزان و همکاران این شهر دارم.
    پل و مترو و بیمارستان و .......خیلی خوب و لازمه.
    ۱-ولی این شهر هر چی مدرسه دولتی داره به جز چندتا که نوساز هستند بقیه همه فرسوده اند.
    این شهر با توجه به مهاجرپذیر بودنش نیاز به ساخت چندین مدرسه دولتی برای همه مقاطع لازم داره.چون هم مدارس قدیمی ناایمن هستند و هم با وجود این تعدادی که در حال حاضر وجود داره کلاسهای هر مقطع بالای سی نفر دانش آموز در حال تحصیل هستند.که فوق العاده برای معلم و کادر مدرسه سنگین و طاقت فرساست.
    ۲- انشاءالله شهردار محترم و رئیس محترم اداره آموزش و پرورش از ظرفیت خالی ساختمانهای موجود در شهر نیز برای کم کردن تراکم کلاسهای مدارس استفاده بهینه کنند.
    این شهر ساختمان اداری خالی از کارمند و متروکه زیاد داره.
    امید است که به گوش مسئولان عزیز شهر برسه.
    فرهنگی بازنشسته :اعظم ذابح جزی

  • آروین 0 0

    یعنی اگر بخایم از خیابان فردوسی رد بشیم باید بریم توی آسانسور بریم توی پیاده رو دوار و دوباره از اون طرف سوار آسانسور بشیم و بیایم پایین
    بیشتر شبیه یه شوخیه تا پروژه به درد بخور
    به نظرم بالای این پل فقط میشه پاتوق
    آقای شهردار ده میلیارد رو بده برای سیستم حمل ونقل یا اینکه سر هر کوچه یه سطل بزرگ بذار خداییش اینهمه آشغال همیشه کف کوچه هاس
    درد مردم رد شدن از اون خیابون نیست که میخای پل دوار بزنی مگه تا حالا کسی سر فردوسی تصادف منجر به مرگ کرده که حالا فکر چاره ای
    آقای شهردار لطفا شومن نباشید

  • منصورسهرابی 0 0

    باعرض سلام وخسته نباشیدخدمت همشهریان عزیزبافرهنگ و دوست داشتنی .بنظرمن این طرح واقعا خیلی زیباوبه یادماندنی ترین عملیات درشهرشاهین شهرهستش دست شماعزیزان درد نکنه ولی ای کاش به جای هزینه روی پل سرعطارهمان موقع این حرکت راسر فردوسی میزدیدچونکه سر عطارنیازی به این پل نداشت جدای ازهزینه هاش این صحبت خیلی از شهروندان است .به هرجهت ساخته شده ودیگرکاری نمیشه کرد.باامیدبهترینها برای این شهرزیبا

  • ناشناس 1 0

    مجسمه فردوسی چی میشه؟

  • روشن 0 0

    این طراحی یک ایراد مهم دارد . حسب ظاهر طول مسیر پیاده روی برای عابرین بیش از اندازه طولانی بشود و عملا مورد استفاده قرار نگیرد

  • ناشناس 1 0

    جوان ها ذاتا انرژی زیادی دارند مسئولین شهری موظف هستند به ساخت بناهایی که پاتوق جوانان شود بناهایی که استاندارد و تحت نظارت باشند تفریحات سالم و درستی هم در آن ها وجود داشته باشه تا انرژی جوانان در راه و جای درست مصرف بشه اگر چنین تدابیری اندیشه نشود جوانان را باید از کف خیابان ها و دور دور کردن ها و پارتی ها و ... جمع کرد تهش هم در ایام فتنه , همین انرژی های انباشته شده می شود هیزم زیر فتنه چنانکه در فتنه ها گذشته , اکثر جوانان و نوجوانان کف خیابان اصلا ایده خاصی نداشتن آمدن برای تخلیه انرژی .
    باید به مجموعه شهری شاهین شهر تبریک گفت بابت تدبیری که اندیشیدن , این بنا می تواند پاتوقی سالم برای حضور جوانان شود که پیاده روی داشته باشن چیزی بخورن و بازی هایی که باید در چنین طرح هایی پیش بینی شود .
    حضور خانواده ها در چنین اماکنی که اقتصادیست هم می تواند باعث تخلیه استرس ها و مشکلات روزانه بشه .

  • علی 0 0

    چرا اسم عربی انتخاب شده، (دوار) مگر کم اندوخته فارسی داریم؟