| کد خبر: 242476 |

◄ داستان کنسلی پروازهای بیرجند ادامه دارد

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌جنوبی گفت: داستان کنسلی پروازهای فرودگاه بیرجند همچنان ادامه دارد.

تین نیوز

بیرجند-فاطمه علیزاده| مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌جنوبی گفت: پروازهای عید فطر فرودگاه بیرجند لغو شد که بر این اساس در یک بازه زمانی یک ماهه بعد از تعطیلات نوروزی ۶ پرواز (۱۲ پرواز به صورت رفت و برگشت) کنسل شده است.

به گزارش تین نیوز، عظیم طهماسبی با بیان اینکه متأسفانه پروازهای بیرجند به تهران و تهران به بیرجند در روزهای تعطیل عید فطر لغو شده است، اظهار داشت: پروازهای ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت ماه یکی از شرکت‌های هواپیمایی کنسل شده است.

وی اذعان داست: تعطیلی پروازها تنها مرتبط با ایام عید فطر نبوده و براساس اطلاعاتی که از آژانس‌های مسافرتی به دست ما رسیده است، ایران ایر پروازهای روزهای ۱۴ و ۱۸ اردیبهشت را نیز لغو کرده است.

طهماسبی با بیان اینکه یکی از این پروازهای لغو شده پرواز بیرجند به مشهد بوده است، افزود: از فرودگاه بیرجند تنها یک پرواز به مشهد در روز چهارشنبه وجود دارد.

وی اذعان داشت: لغو و کنسلی این پرواز به مسافرانی که برخی از آنها به واسطه درمان و نیاز ضروری به این سفر می‌روند، بسیار آسیب زا است.

طهماسبی در خصوص برنامه تابستانه شرکت هواپیمایی ایران ایر نیز اظهار داشت: پرواز روز یکشنبه بیرجند به مشهد و بالعکس که در گذشته کنسل شده است، برقرار نشده و همچنان تنها یک پرواز به مشهد داریم.

بر این اساس برنامه پروازی دوشنبه و سه شنبه ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت در مسیر پروازی تهران-بیرجند-تهران، چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت در مسیر پروازی تهران-بیرجند-تهران و مشهد-بیرجند-مشهد و همچنین پرواز یکشنبه ۱۸ اردیبهشت در مسیر تهران-بیرجند-تهران تا این لحظه لغو شده است.

گفتنی است؛ شرکت‌های هواپیمایی کمبود مسافر در روزهای تعطیل را علت لغو‌ پروازهای تعطیلات نوروزی اعلام کرده بودند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.