| کد خبر: 20332 |

کاهش حجم ترافیک کاری شرکت‎های حمل و نقل کالا در زنجان

تین نیوز | رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی شرکت‎ها و موسسات حمل و نقل داخلی کالا استان زنجان گفت: طی یک سال اخیر حجم ترافیک کاری شرکت‎های حمل و نقل کالا در استان کاهش یافته است.
 
مهدی خان‌احمدی اظهار داشت: شرکت‎‌های حمل و نقل کالا از شهرستان‎های مختلف استان از جمله خدابنده، طارم، ایجرود، زنجان، دندی، ماهنشان و ... عضو انجمن صنفی شرکت‎ها و موسسات حمل و نقل داخلی کالا هستند.
 
وی با اشاره اینکه انجمن مذکور از سال 76 در استان تشکیل شده است، یادآور شد: متاسفانه شرکت‎های حمل و نقل در حال حاضر با مشکلات زیادی مواجه هستند.
 
رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی شرکت‎ها و موسسات حمل و نقل داخلی کالا استان زنجان خودمالک بودن رانندگان را از مهم‎ترین و عمده‎ترین مشکلات این شرکت‎ها عنوان کرد و افزود: متاسفانه بسیاری از اقدامات در حال حاضر با قانون حمل و نقل صدق نمی‎کند.
 
خان‌احمدی وجود سالن بار را از دیگر مشکلات شرکت‎های حمل و نقل اعلام کرد و یادآور شد: این سالن در بسیاری از استان‎ها جمع شده اما در استان زنجان علاوه‎بر جمع نشدن در برخی از شهرستان‎‏ها نیز طی سال‎های اخیر ایجاد شده است.
 
این مسئول با بیان اینکه از مهر ماه سال گذشته برخی از مشکلات شرکت‎های حمل و نقل استان زنجان رفع شده است، ادامه داد: شرکت‎های حمل و نقل نیز توسط مدیرکل حمل و نقل و پایانه‎های استان حمایت شد.
 
مسائل مالیاتی از مشکلات شرکت‎های حمل و نقل
وی با تاکید بر اینکه مسئولیت بارها بر اساس قانون بر عهده شرکت‎های حمل و نقل است و شرکت‎ها باید پاسخگوی رانندگان باشند، اضافه کرد: این در حالی است که رانندگان هیچ مسئولیتی ندارند.
 
رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی شرکت‎ها و موسسات حمل و نقل داخلی کالا استان زنجان با بیان اینکه پایین آمدن حجم ترافیک کاری به میزان 30 تا 40 درصد به ویژه در دولت جدید از دیگر مشکلات است، اظهار داشت: افزایش هزینه‎های تولید در حمل و نقل و به تبع آن در وضعیت اقتصادی رانندگان و شرکت‎ها تاثیر منفی داشته است.
 
خان احمدی مسائل مالیاتی را از دیگر مشکلات این حوزه عنوان کرد و گفت: کارمزد شرکت‎های حمل و نقل هفت درصد است و سازمان امور مالیاتی نیز باید عملکرد شرکت‎ها را از همان هفت درصد محاسبه کند.
 
42 شرکت عضو انجمن شرکت‎های حمل و نقل زنجان
این مسئول خاطرنشان کرد: در حال حاضر 42 شرکت حمل و نقل عضو انجمن صنفی شرکت‎ها و موسسات حمل و نقل داخلی کالا در استان زنجان هستند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.