| کد خبر: 18968 |

تعریض محور کوهستانی اهرم – فراشبند آغاز شد

تین نیوز | فرماندار تنگستان گفت: توسعه و تعریض قطعه نخست محور کوهستانی و پرخطر اهرم - فراشبند با اعتبار اولیه 21 میلیارد ریال با حضور استاندار محترم بوشهر آغاز شد.
 
غلامرضا ترک‌زاده ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: در نخستین روز از هفته دولت با حضور دکتر سالاری، استاندار محترم بوشهر 3 پروژه در شهرستان تنگستان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.
 
وی به تشریح اهمیت این پروژه‌ها و تأثیرات مطلوب و قابل مشاهده آن برای مردم پرداخت و عنوان داشت: در شرایطی کنونی که در تأمین آب شرب به ویژه در ایام گرم سال به شدت با مشکل مواجه‌ایم، روز گذشته با حضور استاندار محترم پروژه عظیم مجتمع آب‌رسانی کوثر افتتاح و به بهره برداری رسید.
 
ترک‌زاده در پاسخ به این سوال که مزیت‌های این پروژه چیست، بیان داشت: این مجتمع عظیم آب‌رسانی که با مجموع اعتبار 315 میلیارد ریال احداث شده قادر به تأمین آب 52 روستا با جمعیتی بالغ بر 14 هزار نفر می‌باشد.
 
وی همچنین به آغاز عملیات اجرایی توسعه و تعریض قطعه نخست محور اهرم – فراشبند اشاره کرد و گفت: این پروژه با اعتبار اولیه 21 میلیارد ریال آغاز شده که 23 کیلومتر از آن در شهرستان تنگستان اجرا می‌شود.
 
فرماندار تنگستان در خصوص نقش و اهمیت محور اهرم - فراشبند پاسخ داد: این محور کوهستانی یکی از راه‌های ارتباطی استان بوشهر به استان فارس می‌باشد و طی سنوات گذشته به دلیل پیچ‌های متعدد و کم عرض مسیری پرخطر بوده و همواره شاهد وقوع حوادث جاده‌ای بوده‌ایم، از این رو توسعه و تعریض این مسیر از مطالبات عمومی مردم بوده است.
 
وی ادامه داد: به دلیل موقعیت خاص استان بوشهر، اجرای این پروژه می‌تواند نقش مهمی در پدافند غیرعامل در استان ایفا کند.
 
ترک‌زاده به پروژه چمن مصنوعی روستای باغک‌شمالی نیز اشاره و یادآور شد: تلاش می‌کنیم با بهره برداری از این نوع پروژه‌های ورزشی در سطح شهر و روستاهای شهرستان، فضایی با نشاط‌تر و پویاتر را برای جوانان فراهم کنیم.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.