◄ عملکرد کارگزاریهای بیمه و نارضایتی رانندگان
عملکرد این کارگزاریها عموماً به ضرر رانندگان بوده و موجب آسیبهای زیادی برای افراد تحت پوشش خود شدهاند.
یک فعال بخش حملونقل جادهای مسافر گفت: کارگزاریهای بیمه نوعی واسطهگری غیرضروری است که حتی خود مسئولان تامین اجتماعی بهطور کامل آنها را بهرسمیت نمیشناسند.
به گزارش تیننیوز، محسن رجبی این مطلب را در یک گروه تلگرامی و در بین فعالان بخش مسافر جادهای مطرح کرد و نوشت: عملکرد این کارگزاریها عموماً به ضرر رانندگان بوده و موجب آسیبهای زیادی برای افراد تحت پوشش خود شدهاند.
وی افزود: بعضاً پیش آمده که مبلغ حق بیمه را از راننده دریافت کرده و سروقت آن را به حساب بیمه واریز نکردهاند و موجب صدور جریمه برای راننده شدهاند.
او اظهار کرد: همچنین در برخی موارد مثلاً زمانیکه کارت هوشمند راننده فاقد اعتبار است، بیمه از دریافت حق بیمه به همین دلیل خودداری میکند اما وجه دریافت شده از رانندگان در جیب کارگزاریها باقی مانده و سابقه بیمه راننده مخدوش و ناقص شده است بدون آنکه خود راننده از این موضوع مطلع باشد.
به گزارش تیننیوز، این فعال بخش حملونقل مسافر جادهای خاطرنشان کرد: باید تاکید کنم که هیچ نیازی به استفاده از کارگزاریها که بهغیر از حق بیمه واقعی، کارمزد نیز دریافت میکنند، نیست.
وی گفت: به هر شکل که موضوع را بررسی کنیم به این نتیجه میرسیم که این کارگزاریها بهغیر از ضرر و زیان، سودی برای راننده ندارد.
رجبی تاکید کرد: بنابراین بهترین کار این است که رانندگان مستقیماً با خود شعب بیمه مرتبط باشند و تمام فیشهای پرداختی خود را از شروع بیمه تا پایان آن یعنی تا وقت بازنشستگی در نزد خود نگهداری کنند.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.