| کد خبر: 162093 |

◄ ابهام در تخصیص منابع به بخش ریلی

درباره بحث واردات واگن و در بحث مجوز ثبت سفارش‌ها باید دستور کاری داشته باشیم. در شرایطی که در این زمینه قانون وجود دارد و تنها دسترسی به قانون سخت است، حیف است که مطالباتمان را بیان نکنیم.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت ریل‌سیر کوثر درباره اعتباراتی که از طرف دولت و راه‌آهن برای رشد صنعت ریلی در نظر گرفته می‌شود گفت: درست است که این اعتبارات در قانون برای توسعه فعالیت‌های شرکت‌های ریلی آمده است اما درباره چگونگی تخصیص آنها بحث‌های زیادی وجود دارد.

حمید عزت‌آبادی در این‌باره افزود: بسیاری از این اعتبارات به بخش ریلی با مرکزیت شرکت راه‌آهن تخصیص می‌یابند که در جهت رفع موانع  دریافت این تسهیلات باید دستور کاری داشته باشیم و مطالباتمان را در آن قالب بیان کنیم.

عزت‌آبادی درباره معافیت‌های مالیاتی که درباره خرید واگن از کارخانه‌های تولیدکننده داخلی وجود دارد گفت: درباره بحث واردات واگن و در بحث مجوز ثبت سفارش‌ها باید دستور کاری داشته باشیم. در شرایطی که در این زمینه قانون وجود دارد و تنها دسترسی به قانون سخت است، حیف است که مطالباتمان را بیان نکنیم.

مدیرعامل شرکت ریل‌سیرکوثر ادامه داد: قوانین حمایتی در این زمینه وجود دارند که مشمول استفاده از واگن‌های داخلی به جای خارجی قرار می‌گیرند اما میزان وضوح این قوانین هنوز برای ما مشخص نیست و در اینجا پایش قوانین برای اینکه دقیقاً مشخص شود که واگن‌های داخلی یا خارجی مشمول ماده12 قرار می‌گیرند و ما بلاتکلیف نباشیم، حق و در عین حال وظیفه ما است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.