| کد خبر: 160082 |

گزارش حمل‌ونقلی از معابر تهران در اولین روز برفی تهران در سال 96

◄ ترافیک زیر بار برف

هم‌زمان با بارش برف در تهران مدیر عامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران ازآ مادگی کامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه برای خدمات رسانی به مسافران خبر داد.

تین نیوز

در حالی که شهروندان از کند بودن خدمت‌رسانی حمل‌ونقل عمومی شکایت می‌کنند، مدیریت شهری از نبود هیچ مشکلی در این بخش‌ها سخن می‌گوید.

مدیران مترو، اتوبوسرانی و تاکسیرانی در حالی از خدمت‌رسانی کامل این بخش‌ها خبر می‌دهند که شواهد عینی حاکی از ایجاد اختلال جدی در حمل‌ونقل شهروندان دارد و شکستن درختان زیر بار برف خیابان‌های زیادی را مسدود کرده است.

با این حال هم‌زمان با بارش برف در تهران مدیر عامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران از آ مادگی کامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه برای خدمات‌رسانی به مسافران خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، نوبخت با اشاره به مطلب فوق، اظهار کرد: شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با آمادگی کامل از صبح امروز (یکشنبه ۱۳۹۶/۱۱/۰۸) در خطوط پنج‌گانه مترو به‌ویژه در خط پنج مترو حد فاصل ایستگاه‌های تهران(صادقیه) - گلشهر و بالعکس آماده خدمت‌رسانی به شهروندان گرامی است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد:  شهروندان می‌توانند برای سفرهای درون‌شهری خود از متروی تهران که به عنوان ایمن ترین وسیله حمل‌ونقل درون شهری است، استفاده کنند.

در پایانه‌های تاکسیرانی نشانی از تجمع مسافر نیست

مدیرعامل تاکسیرانی شهر تهران که در مرکز کنترل و بازرسی هوشمند سازمان حضور داشت نیز، گفت: خوشبختانه مشکلی درپایانه‌های تاکسیرانی شهر تهران وجود ندارد و مسافران بدون معطلی سوار خودرو می‌شوند.

علیرضا قنادان در ادامه با اشاره به وجود تعداد کافی تاکسی در پایانه‌ها، افزود: مساله حادی در سطح شهر وجود ندارد و تنها در معابر فرعی با مشکل تاکسی مواجهیم که در صدد جبران کسری آن هستیم.

وی گفت: طبق کنترل دوربین‌های مرکز کنترل سازمان تاکسیرانی گشت و بازرسی به شکایات عنوان شده رسیدگی می‌شود.

استفاده صد در صدی از ظرفیت اتوبوسرانی در روز برفی

مدیر عامل شرکت اتوبوسرانی شهر تهران، از نصب زنجیر چرخ برای اتوبوس‌ها به دنبال بارش برف خبر داد.

پیمان سنندجی با اشاره به مطلب فوق، اظهار کرد: با عنایت به بارش برف در سطح شهر تهران، همکاران مشغول خدمت‌رسانی در خطوط شبانه هستند.

 مدیر عامل شرکت واحد از شهروندان درخواست کرد با مدیریت سفر خدمت‌گزاران خود را جهت ارائه خدمت‌رسانی بهتر یاری کنند.

۲ هزار نیروی خدمات شهری مشغول برف‌روبی در تهران

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران خبرداد: حدود هزار و ۲۰۰ خودرو که اغلب مکانیزه هستند و نزدیک به به غیر از نیروهایی که وظیفه رفت و روب شهر را برعهده دارند از شب گذشته در مناطق ۲۲ گانه مشغول به کار بوده‌اند.

جاوید در گفت‌وگو با شبکه خبری تین‌نیوز، افزود: با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته حدود ۱۶۲ سایت برف‌روبی و ۳ هزار و ۵۰۰ مخزن در رمپ و لوپ‌ها تدارک دیده شد.

به گفته او در حال حاضر تمام نیروهای خدمات شهری در حال آماده باش هستند و مسیرهای اصلی باز است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.