| کد خبر: 157054 |

◄ اولین فرود هما در فرودگاه بندر جاسک

با فرود اولین پرواز هما در فرودگاه شهدای هفتم آذر جاسک این فرودگاه که پیش از این فقط با کاربری نظامی در اختیار هوادریای نیروی دریایی ارتش بود، میزبان نشست و برخاست هواپیماهای ملی شد.

تین نیوز

با فرود اولین پرواز هما در فرودگاه شهدای هفتم آذر جاسک این فرودگاه که پیش از این فقط با کاربری نظامی در اختیار هوادریای نیروی دریایی ارتش بود، میزبان نشست و برخاست هواپیماهای ملی شد.

به گزارش تین‌نیوز با هدف گسترش شبکه پروازی و توسعه شبکه پروازهای هما به مناطق کم برخوردار و خدمت به مردم عزیز کشور امروز اولین پرواز هما به فرودگاه بندر جاسک انجام شد.

بر طبق اعلام روابط عمومی هما این پرواز که درساعت ۷:۲۰ دقیقه صبح امروز تهران را به مقصد جاسک ترک کرد، فرزانه  شرفبافی مدیرعامل هما، علی عابدزاده؛ رییس سازمان هواپیمایی کشوری، امیر دریادار خانزادی؛ فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و امیردریادار سیاری؛ معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه حضور داشتند.

پرواز در ساعت 9:15 صبح در فرودگاه بندرجاسک به زمین نشست.

از این پس پروازهای هما  با هواپیماهای ATR72-600 درمسیر بندرعباس - بندرجاسک انجام خواهد شد.

در این مراسم امیر دریادار دوم رضا عباسی فرمانده منطقه دوم دریایی ولایت نداجا عنوان کرد: این فرودگاه که پیش از این فقط با کاربری نظامی در اختیار هوادریای نیروی دریایی ارتش بود پس از تلاش‌های فراوان با قابلیّت نشست و برخاست هواپیماهای ملّی فردا افتتاح می شود.

دریادار عباسی با بیان اینکه فرودگاه یکی از مهمترین عوامل زیرساختی در آبادانی هر منطقه است، خاطر نشان کرد: با این اقدام ارزشمند نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران گامی بلند در راستای اجرایی شدن تدابیر و رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا پیرامون لزوم آبادسازی و توسعه سواحل مکران برداشته می‌شود.
 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.