| کد خبر: 157050 |

دهقان عنوان کرد؛

◄ استفاده 7 میلیون گردشگر خارجی از حمل‌ونقل هوایی

حمل‌ونقل یکی از زیرساخت‌های توسعه‌ی هر کشور است که 55 درصد از گردشگران از حمل‌ونقل هوایی در سطح جهان استفاده می‌کنند.

تین نیوز

حمل‌ونقل یکی از زیرساخت‌های توسعه‌ هر کشور است که 55 درصد از گردشگران از حمل‌ونقل هوایی در سطح جهان استفاده می‌کنند. این موضوع را معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشور با حضور در آیین افتتاح نهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس تصریح کرد و گفت: با توجه به وجود زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های مناسب گردشگری در استان فارس و سهم حمل‌ونقل هوایی در صنعت گردشگری، این بخش از حمل‌ونقل می‌تواند به افزایش حضور گردشگران خارجی به این استان کمک کند.

مرتضی دهقان افزود: با توجه به ظرفیت‌های گردشگری استان فارس دو شرکت جدید حمل‌ونقل هوایی در شیراز در حال فعالیت هستند و براساس آمار و ارقام در شش ماه نخست سال با رشد 6 درصدی نسبت به زمان مشابه در سال گذشته 25 میلیون مسافر داخلی از حمل‌ونقل هوایی استفاده کردند.

این مقام مسئول با بیان اینکه در شش ماه نخست سال با رشدی 12 درصدی 7 میلیون گردشگر خارجی از حمل‌ونقل هوایی استفاده کردند: طبق تفاهم‌نامه منعقدشده با انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی استان فارس به‌ عنوان اولین انجمن، نظارت بر انجمن‌ها توسط خود اعضای انجمن‌ها صورت می‌گیرد.

نمایشگاه تا 22 آذرماه در کنار نخستین نمایشگاه تخصصی خدمات نمایشگاهی ایران با حضور فعالان عرصه بوم‌گردی، گردشگری و صنایع‌دستی  با حضور استاندار فارس، شهردار شیراز، معاونت هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان کشور و سفرای کره جنوبی، سوریه، تاجیکستان، مالزی، آفریقای جنوبی و اتریش دیروز در شیراز به طور رسمی کار خود را آغاز کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.