| کد خبر: 153041 |

در بازدیدی چند ساعته انجام شد؛

محور های همدان در قاب بازبینی مدیرکل راهداری استان همدان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از طرح لکه گیری و روکش آسفالت محور همدان سنندج و مریانج امامزاده محسن بازدید کرد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از طرح لکه گیری و روکش آسفالت محور همدان سنندج و مریانج امامزاده محسن بازدید کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، محمد رودباری در حاشیه سرکشی و بازدید چند ساعته این محورها در گفتگویی میزان قراداد اولیه پروژه همدان سنندج را یک میلیارد و 200 میلیون تومان عنوان کرد و افزود: در حال حاضر دو و نیم کیلومتر از سطح راه روکش شده و در حال انجام است.

وی افزود: تاکنون در این مسیر حدود 3 هزارو 600 تن آسفالت استفاده شده که برآورد می شود تا انتهای طرح 8 هزارو 600 تن آسفالت مصرف شود.

رودباری همچنین به پروژه روکش آسفالت مسیر هشت و نیم کیلومتری مریانج تا امامزاده محسن اشاره و خاطرنشان کرد: برای این مسیر نیز مبلغ 350 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و 600 میلیون تومان از محل اعتبارات ملی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: تاکنون روکش آسفالت سه و نیم کیلومتر این مسیر انجام شده و پیش بینی می شود پنج کیلومتر باقی مانده نیز تا 15 روز آینده به پایان برسد.

این مسئول اضافه کرد: میزان تناژ آسفالتی که تاکنون از مسیر امامزاده محسن تا انتهای موییجین انجام شده 2 هزار و 500 تن است که تا پایان پروژه 7 هزار و پانصد تن برآورد می شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.