| کد خبر: 150106 |

◄ حرکت قطار «نظم و دوستی» برای جلوگیری از حوادث ساکنان حاشیه ریل

با همکاری صورت گرفته قطار نظم و دوستی امروز در اغلب نواحی راه آهن از جمله، ناحیه تهران (تهران-کرج)، خراسان (مشهد-فریمان)، شمالشرق (شاهرود-دامغان)، شمالغرب (زنجان-بناب) و ... حرکت می‌کند.

تین نیوز

حاصل همکاری راهبردی ارگان‌های مختلف، حرکت خوبی است که در جهت فرهنگ‌سازی برای ساکنان حاشیه خطوط راه‌آهن کشور راه افتاده است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت رجا، به مناسبت هفته نیروی انتظامی، با همکاری شرکت رجا، راه‌آهن ج.ا.ا و پلیس راه‌آهن کشور، قطار نظم و دوستی به راه افتاد.

مسافران این قطار دانش آموزان ساکن در حاشیه خطوط راه‌آهن بوده که با همکاری صورت گرفته قطار نظم و دوستی در اغلب نواحی راه آهن از جمله، ناحیه تهران (تهران-کرج)، خراسان (مشهد-فریمان)، شمال‌ شرق (شاهرود-دامغان)، شمال‌ غرب (زنجان-بناب) و ... در روز جاری حرکت می‌کند.

در این سفر یک روزه تلاش می‌شود ضمن اجرای برنامه های فرهنگی و آموزشی برای دانش آموزان در داخل قطارهای رجا، مسائل ایمنی مربوط به راه‌آهن برای جلوگیری از حوادث ریلی برای مسافران قطار نظم و دوستی آموزش داده شود.

سامانه ارتباط با مشتریان رجا از طریق تلفن سراسری ١٥٣٩ آماده ارائه اطلاعات مورد نیاز سفر با قطارهای این شرکت همچنین فروش تلفنی به متقاضیان در اقصی نقاط کشور است.

شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا همچنین سامانه اطلاع‌رسانی «سفر ارزان» خود را به نشانی safararzan1539@ بر روی شبکه تلگرامی راه‌اندازی کرده تا متقاضیان سفر با قطارهای این شرکت از آخرین تخفیف‌های بلیت آگاهی پیدا کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.