| کد خبر: 14828 |

رانندگان حرفه‌ای عضو جمعیت طرفداران ایمنی راه ها با " این شماره " تماس بگیرند

تین نیوز | رانندگان حرفه‌ای به عنوان عضو افتخاری جمعیت طرفداران ایمنی راه ها هرگونه نقص و مشکلی اعم از کمبود تابلو، خط کشی، وجود چاله در سطح راه ها را می توانند با شماره همراه 09133288000 مرکز مدیریت راه های راه و شهرسازی استان اصفهان تماس و این اداره کل را در برطرف نمودن موانع موجود یاری نمایند.
 
به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، فرزاد دادخواه مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه استان اصفهان در مرکز کشور واقع شده و با 9 استان همجوار است گفت: استان اصفهان یکی از استانهای مهم با ویژگی خاص ترافیکی از لحاظ عبور و مرور حمل و نقل بار و مسافر است و این مهم وظیفه راه و شهرسازی استان  را که مسئولیت حفظ و نگهداری بالغ بر 11 هزار و 500 کیلومتر راه را دارد دو چندان کرده است.
 
وی به اقدامات خوب و موثر راهداری اشاره کرد و گفت: در سال های اخیر در زمینه ارتقای ایمنی راه ها، برقراری تردد ایمن و روان با انجام عملیات خط‌کشی راه ها، اجرای شیارهای لرزاننده، اصلاح شیب شیروانی و همچنین لکه‌گیری و روکش آسفالت راه ها خصوصا راه های ترانزیت و شریانی در راستای کاهش تلفات و تصادفات ناشی از رانندگی کوشا بوده‌ایم.
 
مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به آغاز دور دوم سفر های تابستانی اظهار داشت: با شروع دور دوم سفرهای تابستانی و پیش‌بینی‌های بعمل آمده تردد و ترافیک در راه های استان اصفهان خصوصا در مسیرهای دلیجان- اصفهان، شهرضا- آباده، اصفهان- نایین، خور – طبس، اصفهان- زرین شهر- شهرکرد و اصفهان- داران- الیگودرز و محورهای استان زیاد خواهد بود. در همین راستا 60 اکیپ راهداری با استعداد 630 نفر نیروی مجرب و تعداد 480 دستگاه خودرو سبک و سنگین مجهز به GPS به صورت شبانه‌روزی در راههای مواصلاتی استان مستقر و در حال گشت‌زنی هستند.
 
دادخواه به ریختن نخاله‌های ساختمان در حاشیه و شانه راه ها اشاره کرد و عنوان کرد: ریختن نخاله‌ها ضمن وارد آوردن خسارت به رویه آسفالت باعث بروز حوادث تلخ رانندگی خواهد شد.

وی با هشدار به دست‌فروشان در حاشیه جاده‌ها گفت: حریم راه ها مشخص است و در راستای حفظ ایمنی راه ها و جلوگیری از ساخت و سازها می‌باشد و توقف در حریم راه ممنوع و حوادث ناگواری را به همراه دارد و از رانندگان خواست تا با ایثار و گذشت در رانندگی جهت عدم بروز هر حوادث احتمالی باعث ایمنی و روانی ترافیک جاده‌ها باشند.
 
وی از رانندگان حرفه‌ای خواست به عنوان عضو افتخاری جمعیت طرفداران ایمنی راه ها هرگونه نقص و مشکلی اعم از کمبود تابلو، خط کشی، وجود چاله در سطح راه ها مشاهده نمودند با شماره  همراه 09133288000 مرکز مدیریت راه های این اداره کل تماس و ما را در برطرف نمودن موانع موجود یاری نمایند.
 
همچنین مرکز مدیریت راه های این اداره کل به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به مسافرین در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی راههای استان با شماره‌های تماس سامانه گویای 141، تلفن همراه 09133288000، تلفنهای 36686446 ،36697373 ،36690015 است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.