| کد خبر: 147631 |

نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه قزوین:

◄ گردشگری قزوین هنوز به فرصت تبدیل نشده است

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه قزوین در آیین تودیع و معارفه استاندار قزوین درسالن اجتماعات فرهنگیان گفت: زاهدی با تعامل سازنده‌ای که در استان کردستان داشته ازخود نام نیک به جای گذاشته است

تین نیوز

سیدمرتضی نصری خبرنگار تین‌نیوز ازقزوین-نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه قزوین در آیین تودیع و معارفه استاندار قزوین درسالن اجتماعات فرهنگیان گفت: زاهدی با تعامل سازنده‌ای که در استان کردستان داشته ازخود نام نیک به جای گذاشته است

حجت اسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی تصریح کرد: در گفت‌وگویی که با نماینده‌ ولی‌فقیه در استان کردستان و امام‌جمعه‌ سنندج داشتم از زاهدی استاندار جدید قزوین واستاندار سابق کردستان به نیکی یاد  و از تعامل سازنده‌ وی قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه در قزوین زمینه‌های رشد و ظرفیت‌های متنوعی وجود دارد عنوان کرد: قزوین فرهیختگان بسیاری را درعرصه‌های سیاست فرهنگ فلسفه قرآن و دین پرورش داده و این افتخار و نعمتی  بزرگ برای این استان  است.

امام‌جمعه قزوین یادآور شد: قزوین مهد پرورش علمای بسیاری بوده و با داشتن چهره‌های بارزی مانند شهیدان رجایی، بابایی، لشگری و ابوترابی به‌عنوان یکی از استان‌های شاخص بر تارک آسمان کشور می‌درخشد.

عابدینی با انتقاد از این‌که گردشگری قزوین هنوز به فرصت تبدیل نشده است خواستار رشد و ارتقاء صنعت گردشگری به‌موازات سایر استان‌های کشور شد.

 

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.