| کد خبر: 146614 |

کاظمی بابا حیدری:

حذف ارز مسافرتی در مقطع کنونی به صلاح نبود

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: معمولا بازارهای مختلف در کشور نسبت به افزایش قیمت ارز یا حامل های انرژی واکنش نشان می دهند به نحوی که حتی تاثیرات روانی بیشتر از بعد اقتصادی موضوع است.

تین نیوز

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: معمولا بازارهای مختلف در کشور نسبت به افزایش قیمت ارز یا حامل های انرژی واکنش نشان می دهند به نحوی که حتی تاثیرات روانی بیشتر از بعد اقتصادی موضوع است.

علی کاظمی بابا حیدری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ،در خصوص در خصوص حذف ارز مسافرتی گفت:به دلیل اینکه حضور و سفر ایرانی ها به خارج از کشور می تواند به معرفی ظرفیت های کشور منتهی شود بنابراین باید ت سهیلاتی برای سفر خارجی وجود داشته باشد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ، ادامه داد:باید بررسی ها بیشتری در زمینه حذف ارز مسافرتی صورت می گرفت و حداقل انجام این مهم باید با تامل بیشتری صورت می گرفت.

نماینده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی در خصوص افزایش قیمت ارز در مدت اخیر ادامه داد:باید توجه داشت تاثیرات روانی برخی سیاست ها و اقدامات اقتصادی در جامعه ملموس است.

کاظمی افزود:تجربه بیانگر این است معمولا بازارهای مختلف در کشور نسبت به افزایش قیمت ارز یا حامل های انرژی واکنش نشان می دهد به نحوی که حتی تاثیرات روانی بیشتر از بعد اقتصادی موضوع است.

وی ادامه داد:متاسفانه با وجود اینکه نوسانات نرخ ارز تاثیری در قیمت برخی کالاها تاثیری ندارد اما برخی از سوء استفاده کنندگان با صعودی شدن قیمت ارزی مانند دلار ، تلاش می کنند کالاها را با قیمت گرانتر به فروش برسانند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ، یادآور شد: تیم اقتصادی دولت باید به نحوی بازار را مدیریت کند که بعد از اجرای سیاست های اقتصادی، فشاری به اقتصاد خانوارها برای تامین کالاهای اساسی وارد نشود./

پایان پیام

منبع: خبرگزاری خانه ملت

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.