| کد خبر: 145800 |

اعطای نشان برتر حرفه ای‌گرایی به روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای

با حضور جمعی از صاحب نظران ، اساتید ، مسئولان ، مدیران و کارشناسان حوزه‌های ارتباطات و روابط‌عمومی، پنجمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی با موضوع اثرگذاری و اثرپذیری در رسانه‌های اجتماعی در محل هتل المپیک تهران برگزار شد.

تین نیوز

با حضور جمعی از صاحب نظران ، اساتید ، مسئولان ، مدیران و کارشناسان حوزه‌های ارتباطات و روابط‌عمومی، پنجمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی  با موضوع اثرگذاری و اثرپذیری در رسانه‌های اجتماعی در محل هتل المپیک تهران برگزار شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، سیدغلامرضا کاظمی‌دینان رییس شورای سیاست‌گذاری پنجمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی با اشاره به موضوع کنفرانس در خصوص اهمیت همسوسازی مخاطلب، خلق ارزش برای بازاریابی محتوا، ایجاد الگوهای نوین ارتباطی، آینده تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی و رفتار شناسی مخاطب اظهار داشت:

امروزه در عصر حاضر «محتوا محوری»، به‌عنوان شاخصی مهم در سنجش حرفه ای‌گرایی در روابط‌عمومی ، محصول توسعۀ رسانه‌های اجتماعی است. در واقع ، بر اثر توسعۀ فراگیر رسانه‌های اجتماعی همچون وبلاگ‌ها ، ویکی‌ها ، وب‌سایت‌های شبکه‌های اجتماعی، پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی موبایلی، روابط‌عمومی‌ها کم‌کم از رویکرد اطلاع‌رسانی صرف و بمباران خبری و تبلیغاتی مخاطبان خارج شده به سوی تولید محتوای مخاطب‌پسند و مبتنی بر نیاز مخاطب روی آورده اند.

بر اساس این گزارش، در این کنفرانس دکتر بهزادحسین عباسی به ارایه مقاله ایجاد الگوهای نوین ارتباطی در رسانه‌های اجتماعی پرداخت و گفت :   همین‌طور که الگوهای ارتباطی به صورتی فزاینده در حال گسترشند، آمار ورود به اینترنت و میزان کاربران آن به طور تصاعدی در حال افزایش است. توسعۀ خطوط اینترنت و شبکه‌های اجتماعی، همچنین فناوری‌های دیجیتالی، ارتباط همزمان افراد در بخش‌های گسترده‌ای از جهان را امکان‌پذیر ساخته است. امروزه نقش رسانه‌های اجتماعی و قدرت نفوذ آن‌ها در ایجاد کمپین‌های اجتماعی و تبلیغات فرهنگی در نسل جوان بر کسی پوشیده نیست و قدرت تبلیغات اجتماعی - فرهنگی در اختیار فرد یا سازمانی است که رسانه‌های اجتماعی را در اختیار دارد.

دکتر عباسی افزود: محتوا اصل ورود به رسانه‌های اجتماعی را می‌سازد. هیچ اقدامی به اندازۀ تولید محتوای باکیفیت که مخاطبان از آن لذت ببرند، استفاده کنند و با آن ارتباط برقرار کنند، نمی‌تواند برای بهره‌گیری از فعالیت در رسانه‌های اجتماعی مؤثر باشد.

باید محتواهایی تولید شود که در کنار ارتباط با موضوع کاری‌ ، برای مخاطبان مفید و سرگرم‌کننده باشد. با حفظ استمرار در تولید و انتشار محتواهای باکیفیت و مرتبط در رسانه‌های اجتماعی، مخاطبانی خواهیم داشت که با سازمان در تعامل و پیگیر خدماتند‌. چنین مخاطبانی برای هر کسب‌وکاری سرمایه به حساب می‌آیند که گام‌به‌گام به سوی موفقیت و سودآوری بیشتر پیش می‌برند.

وی خاطرنشان کرد :

برای تدوین فرآیند استراتژی رسانه‌های اجتماعی، پیش از هر چیز باید بدانیم در حال حاضر کجا هستیم. پس از اینکه به درکی از جایگاه خود رسیدیم، مخاطبان خود را به‌درستی شناسایی کرده و درنهایت، هدف‌مان را از حضور در شبکه‌های اجتماعی به صورت شفاف مشخص کنیم.

 این گزارش می افزاید، در ابتدای این کنفرانس بهنام تقی‌پور، دبیر اجرایی پنجمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی با ارایه گزارشی از روند فعالیت‌های انجام شده در دبیرخانه دایمی کنفرانس به حاضران گفت:

 امروزه رسانه‌های اجتماعی و تعاملی به عنوان نماد بهره‌گیری از ابزارهای نوین در زمینه‌های مختلف کسب و کار و اطلاع‌رسانی با استفاده از روش‌های اقناعی انتقال پیام و تاثیرگذاری بر ذهن مخاطب، توانسته‌اند دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده سازمان را با صرف کمترین هزینه امکان‌پذیر کنند.

وی برقراری تعامل دوسویه و مستمر و دریافت نظرات مخاطبان و بکارگیری آن در فرآیندهای کاری سازمان را از دیگر دستاوردهایی دانست که این ابزار هوشمند در اختیار فعالان روابط‌عمومی قرار داده است.

لازم به ذکر است، در این کنفرانس علاوه بر ارائه مقاله در زمینه حرفه ای گرایی توسط چند صاحب نظر و اندیشمند ، از فعالیت‌های علمی و عملی استاد امیرهوشنگ عباس‌زاده در حوزه‌های ارتباطات و روابط‌عمومی تجلیل و همچنین از حامیان ارتقای روابط‌عمومی درسازمانها و نهادها نیز تقدیر شد که روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به لحاظ تلاش در جهت ارتقای سطح علمی مدیران و کارشناسان روابط عمومی حایز رتبه برتر معرفی و نشان مربوطه را دریافت کرد .

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.